[WN] les van Sonja meyer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dizzy01

les van Sonja meyer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 15:14

Hallo wie is er bekend met haar manier van les geven.
Ik horde dat ze les geef in reining en dat ze ook op locatie les geeft.(achterhoek)
Wie heeft nog meer les van haar en kan me wat meer vertellen kan nikt over haar vinden om internet en ook niet bij trainers.

Anoniem

Re: les van Sonja meyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:51

On- maar ook off-topic:
Ik heb meerdere linkjes in m'n PB-box zitten dat ik gezocht word in dit topic, maar ik ben wel een Sonja maar niet deze Sonja Haha! Ook wonen de gevraagde Sonja en ik beiden in het Oosten van het land (zij in de Achterhoek ik in Twente, hé dat ligt gevoelig hier he dus pas op Knipoog ) maar daar houden de overeenkomsten wel op.
Ik geef geen les en heb de ballen verstand van reining (ik doe het er alleen maar 'bij' voor m'n allroundpuntjes), dus ik zou mezelf ook zeker niet aanbevelen *LOL* *LOL* *LOL*
Ik heb trouwens ook geen idee hoe Sonja lesgeeft; ik heb haar wel een paar keer ontmoet en 't is een hele leuke meid, maar qua stijl of lesgeven heb ik geen flauw idee.

Groetjes,
Die andere Sonja Haha!

Dizzy01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 00:45

hallo andere sonja....

leuk dat je haar kent maar wil echt wel weten hoe ze les geeft.
maar ben bang dat niemand mij dat kan vertellen..
ik ga me zoek actie vol houden op het net..haha dan hopen dat ik meer weet ...heb niet eens een nummer...erg he.....

gr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:14

Stuur Johanna29 dan even een PBtje, die heeft haar nummer denk ik wel. Ik heb Sonja namelijk wel eens ontmoet op een clinic bij Johanna op stal.