[WN] Westernevenement in Horst?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Westernevenement in Horst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 16:23

Vandaag hoorde ik ergens dat er deze zaterdag een soort western evenement zou zijn in Horst. Ik heb geen idee wat het inhoudt enzo dus ik wil er graag meer over weten, maar op Google vind ik niks.
Is er hier misschien iemand die mij meer kan vertellen of waar ik meer info kan vinden?
Alvast bedankt!

iski

Re: Westernevenement in Horst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:39

Het lijkt erop dat er geen NRPS geregistreerde manege in Horst (L) zit....verder valt er via Google weinig te achterhalen. Mogelijk een plaatselijk evenement misschien? Probeer het eens ouderwets via de telefoon (nadat je deze link geprobeert hebt): http://www.vakantieland.nl/detail.asp?ID=1420825990

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 16:44

Bedankt, ga ik eens achteraan...

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:56

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:57

Trouwens Davy Crockett is een schietvereniging

XplumX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:01

Ja er is in de meterik (in gemeente horst aan de maas) een westernweekend Clown ..staat me oom ook Tong uitsteken .. maar dat heeft niets met paarden te maken is meer van al die messen en grote ringen enz. verkopen ze daar... Vork (misschien dat j dat leuk vind?) maar het heeft niets met paarden te maken geloof ik..(weet ik niet helemaal zeker maar nog nooit paarden gezien) Koe .ben er een half jaar geleden gaan kijken(was toen ook maar was toen ergens anders). Vond het niet zo leuk. Boos!Hopelijk weet je nu iets meer? Knipoog

XplumX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:03

Nu ik het zieee.. mensen voor mij.. er worden ook veel schietwedstrijden gehouden... iedereen loopt daar met messen en pistolen op zak(vond het heel eng) en de pistolen zijn geladen.. want iedereen heeft ddaar een vergunning voor.. En er staan allemaal tenten met houden van dieren erin enz..!

XplumX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:03

(huiden van dieren erin enz.)!

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:22

Er staat nu ook een stuk over in de plaatselijke krant E3 Journaal een stuk over:
Wild West tafeleren in de Meterik. Er worden schietwedstrijden gehouden door schutters, maar ook met kanonnen. Er is een trappercamp. Dat is een camping die eruit ziet zoals het er hondervijftigjaar geleden in Noord Amerika uitzag. De mensen die deelnemen aan de trappercamp doen dit als hobby. Enkele trappers gaan om het schietterrein een aantal proeven afleggen zoals het herkennen van sporen, huiden, het maken van vuur enz.
Hoop dat je hiermee voldoende informatie hebt.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 11:35

Hey, ja, dit evenement bedoelde ik, al had ik geen idee dat het niks met paarden te maken zou hebben...
Heel erg bedankt voor alle reacties! En voor die link!