Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die heb je ook nog en ze doen het nog goed ook vooral in de teampenning
goed af en toe moet je ze een fietsvlag achter op het zadel binden zodat je kan zien waar ze ongeveer zitten in de kudde,
maar snel zijn ze wel
en een leuke kleine welsh in de teampenning is ook hartstikke leuk, fijn dat dat zo goed gaat. heb ik het verleden ook met een d-tje western gereden maar of ik dat zou zien zitten hihi. leuk hoor! Roos1 schreef:Hoi MAchteld,
Ik weet dat Sonja met een fjord rijd. Ze zal waarschijnlijk nog wel reageren in dit topic![]()
Ik hoop voor je dat je snel je nieuwe zadel krijgt!
Groetjes
Roos
Anzjuhlaa schreef:ik ga vanaf volgend jaar met mijn haf western rijden.
Pardon? Sietske is toch een jaarling? Wranglerbutt schreef:Anzjuhlaa schreef:ik ga vanaf volgend jaar met mijn haf western rijden.Pardon? Sietske is toch een jaarling?

Wat wilde je precies weten?
)Sonja schreef:Ik denk dat ik het ook maar eens ga proberen met mijn fjord
Kijk maar in m'n profiel, daar staat m'n knappe draaiorgelpaardjeWat wilde je precies weten?
Canis hier op Bokt rijdt ook western met haar fjord.

maccie schreef:of zo eens ervaringen te delen over het western rijden met deze rassen.
Sonja schreef:maccie schreef:of zo eens ervaringen te delen over het western rijden met deze rassen.
Waar was je naar op zoek dan Maccie? Loop je ergens tegenaan?
Ik rijd western met een haflinger, 
Sonja schreef:Ik denk dat ik het ook maar eens ga proberen met mijn fjord
Kijk maar in m'n profiel, daar staat m'n knappe draaiorgelpaardjeWat wilde je precies weten?
Canis hier op Bokt rijdt ook western met haar fjord.
grijnzzzzzz