Ik heb een vraagje aan de jeugdruiters (of geen-jeugd ruiters die het nog van vroeger weten
)Hoe combineren jullie: Werken, wedstrijden rijden en school?
Ik ben nu 17 en ik ga mijn examenjaar 6vwo in dus doordeweeks is het lastig voor mij om te gaan werken. Ik rijd namelijk ook iedere dag mijn paardje. Nu worden alle wedstrijden in het weekend gehouden (zaterdag of zondag of weekendwedstrijden) Nu zijn de meeste bijbaantjes op zaterdag, waardoor ik dus vaak niet naar wedstrijden kan. ( Ze stellen het niet op prijs als ik weken achter elkaar afmeld
) Een extra zakcentje is wel handig en ik ben ook aan het sparen voor mijn rijbewijs dus ik zal toch moeten blijven werken. Hoe hebben jullie dit opgelost? Werken jullie niet, of combineren jullie het? Want ik vind het erg jammer als ik weer eens niet mee kan doen met een wedstrijd, omdat ik geen vrij van mijn werk kan krijgen..Groetjes Danielle

heb heb niet echt een reken knobbel en daardoor kan ik ook geen wiskunde, natuurkunde en scheikunde, zolang je goed kan leren en er voor gaat ook voor later zou ik nog goed je best doen