Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vera schreef:Ja hoor, dat mag.
Zolang je maar geen cleavage gaat tonen
vera schreef:http://www.hobbyhorseinc.com/06_shoppin ... main.shtml
Hier kun je leuke voorbeelden zien van mooie kleding.
vera schreef:Ik weet niet of ze in Nederland leveren, zou je even een mailtje moeten sturen.
Mocht je een positief antwoord krijgen dan hoor ik het graag want ze hebben waanzinnige showpants!

vera schreef:Als we nu allebei een mailtje sturen dan doen ze het misschien
Ik weet dat een detailist een minimum orderbedrag van $3000,- bij ze heeft...zet dat maar eens weg in Nederland
XoNo schreef:Ik weet ook niet of HH naar Nederland zendt, maargoed, Smith & Brothers is een hele fijne zaak. Ik ben er nog geweest en de mensen zijn zo verschrikkelijk aardig en meewerkend! Heb ook voor een klein kapitaal aan spullen gekocht daar
Broeken zijn gewoon in inches en blousen gewoon in S, M, L en dat loopt in Amerika door tot XXXXXXXL ofzo
jeddah schreef:HH stuurt wel naar NL, ik heb er wel eens besteld, wel per telefoon alles gedaan.
XoNo schreef:Pffff, geen idee. Ik heb het makkelijkerBroeken zijn gewoon in inches en blousen gewoon in S, M, L en dat loopt in Amerika door tot XXXXXXXL ofzo
14cecile14 schreef:XoNo schreef:Pffff, geen idee. Ik heb het makkelijkerBroeken zijn gewoon in inches en blousen gewoon in S, M, L en dat loopt in Amerika door tot XXXXXXXL ofzo
Ja ik heb al een e-mail gestuurd over hoe de maten daar vallen