Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Margee schreef:Ik vraag me wel af of hij MET bit is begonnen en langzamerhand overgegaan is naar bitloos......
. Op een shank loop hij beter en veel rustiger, maar hij is daar eigenlijk nog niet klaar daarvoor en al zeker niet om op 1 hand gereden te worden.ElCid schreef:... maar hij is al 9 en dan moet ik de rest van zijn leven beginners wedstrijden blijven rijden met de huidige regels.
ElCid schreef:Op een shank loop hij beter en veel rustiger, maar hij is daar eigenlijk nog niet klaar daarvoor en al zeker niet om op 1 hand gereden te worden.
(Jullie weten toch wel dat ik niet anti western ben ofzo, maar ben wel een beetje anti spoor, zeker bij beginners) Anya schreef:In ieder geval lijkt het mij niet nodig om die groep maar in een hoekje "beetje raar" te drukken, zoals Sonja een beetje suggereert.
), zoals jij even een cap op moet (doen er ook heeeeeel veel thuis niet) en je even laarzen aan moet ipv je favo stalschoenen.
) en dat hij het ook a la minute ziet als een seniorpaardruiter op 2 handen genomen heeft en dus geDQt moet worden, etc?