[WN] wie kent deze quarters?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kijenta

wie kent deze quarters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 22:35

Ik ben op zoek naar de 'familie' van mijn quarter. Kent iemand deze paarden? Belles Golden Boy, Belles Miss Abby, Rock Vegas, Miss Abby Girl, Wimpy Ones Abigail, Bids Rocky Pine of Miz Sally San? Eventuele foto's zouden helemaal fantastisch zijn! Alvast bedankt!
Nog even een foto erbij van mijn paardje:
Afbeelding

SpiedSkeet

Re: wie kent deze quarters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 22:19

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:29

Ten eerste heb je een onwijs mooi paard! En ten tweede denk ik dat de paarden die jij opnoemt grotendeels in de VS wonen.... Succes met je zoektocht.

kijenta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 22:35

Dank je wel! Ik vind hem ook niet alleen erg mooi (en hij groeit pas nu uit in de breedte...), maar het is een heerlijk paard om mee om te gaan, hij is erg braaf, leert zeer snel en heeft zelfs gevoel voor humor...
Als ik het goed begrijp is zijn grootmoeder een rechtstreekse afstammeling van peppy san. Dat is toch een bekend paard denk ik... Ik weet wel dat zijn grootvader langs moeders kant Commander Flit Fritz is en langs vaders kant Trouble For You, die ken ik allebei wel, maar zijn ouders zijn nergens meer te vinden. Ze zijn gefokt door iemand uit Tessenderlo (België) maar die is verhuisd. Het zal een moeilijke zoektocht worden vrees ik.

tasja006

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 23:57

Hall ik heb net een dochter van rock vegas gekocht