Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bultje schreef:@blaze de waarheid mag verteld worden toch???
ook nu weer
bultje schreef:ik zou maar eens snel gaan bellen want je krijgt idd een start nummer,
bultje schreef:maar ik heb gehoord dat er mensen in de administratie of iets dergelijks zitten die de wran al is voor veel geld hebben opgelicht
PeterV schreef:Wat moet ik hiermee?
In de eerste alinea maak ik het heden uit op, en de tweede alinea het verleden.
Ik weet niet waar jij deze wijsheid vandaan hebt, maar als je dit soort van wijsheden te melden hebt, noem dan ook man en paard, omdat nu vele namen in het geding zijn, die hun stinkende best voor deze vereniging doen.
In je tweede quote geef je aan dat de waarheid best verteld mag worden, dus doe dat dan ook gewoon, maar doe dit dan alsjeblieft niet in een suggestieve vorm.
Vr Gr Peter Vet
Francis schreef:Maar begrijp ik goed dat de suggestieve melding die in princiepe toch weinig aan de verbeelding over laat, hier dus ook niet ontkend wordt?
Francis schreef:Maar begrijp ik goed dat de suggestieve melding die in princiepe toch weinig aan de verbeelding over laat, hier dus ook niet ontkend wordt?
nielsd schreef:Oke, ik heb me alleen aangemeld dus moet dat snel worden aangevraagd.
Bedankt.