Vorig jaar heb ik vlakbij het Gardameer de stal Arcese Quarter Horses bezocht...een echte must voor westernliefhebbers die ook toevallig daar in de buurt zijn, of zelfs maar een beetje in de buurt...Wát een stal zeg...
Echt een omweg waard. Tussen neus en lippen door werd ons verteld dat ze een nevenvestiging in Californië hebben...ach waarom ook niet...
Een enorm terrein, werkelijk prachtige paarden, de gepensioneerde Surprise Enterprise
, enz enz... En bovenal een zeer vriendelijk man die ons rondleidde! Wauw!!! Ik heb dan ook de nodige foto's gemaakt van het terrein om de grootte ervan weer te geven, voor zover dat mogelijk is!Mensen die er heen willen, stuur maar een pb en ik vertel zo waar je heen moet!
Ik heb de smaak nu dus te pakken. We gaan dit jaar wederom naar Italië, dit keer via Duitsland-Zwitserland-Italië (vorig jaar via Oostenrijk). We gaan richting Genua en de kustlijn daar (richting San Remo), ook Milaan krijgt een bezoek etc. We willen op een stuk of 3 plekken gaan staan, waaronder ook het Comomeer. Wie weet er leuke stallen langs de route naar Italië (misschien leuke tussenstop onderweg) of in de regio waar we heen gaan?
Alvast bedankt!
! Lijkt me leuk te zien hoe het er in Italie aan toe gaat.... Uhh als jij het met ons wilt delen natuurlijk
Foto's!