[WN] Wat vinden jullie van de NRHA?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Wat vinden jullie van de NRHA?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 14:24

Hoi

Ik moet voor school een verslag maken over een organisatie en ik heb de NRHA gekozen. Nu staat er in mijn opdrachten dat ik ook meningen van andere mensen moet hebben. Dus nu mijn vraag: Wat vinden jullie van deze organisatie?

Als je nog informatie hebt die niet op de site staat oid zou ik het heel fijn vinden als je dit in dit forum zet of mij een PB stuurt.

Groetjes
Suzanne

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 15:16

Oké mensen, ik wil niet vervelend doen maar ik zou het toch leuk vinden als iemand de moeite doet om te antwoorden. Dit moet nl. tegen morgen af. Het hoeft niet over de nederlandse NRHA te gaan (ik weet niet ofdat jullie er een hebben) maar het mag over welke ter wereld ook!!!!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:18

Ik denk dat je de verkeerde dag hebt uitgekozen om zo iets te vragen... niet iedereen zit nu achter de pc

ff een oftopic vraagje.. hoeveel tijd heb je voor zoiets?? Dat vraag ik me namelijk altijd af als er kinderen bij ons in de bieb komen en vragen om een bepaald boek... Dat is er dan niet en ze moeten het eigenlijk voor maandag gelezen cq. af hebben (en dan is het vrijdag).

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:46

Ik zou eens wat reiningstallen bellen als ik jou was ik geloof niet dat er veel bokkers zijn die je behulpzaam kunnen zijn.
Geen onwil, hoor! 'k weet er gewoon geen ruk vanaf

*en ik ben van mening dat je misschien iets eerder had kunnen beginnen aan je opdracht*

Schuur_

Re: Wat vinden jullie van de NRHA?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 20:27

@ CC: ik wist het ong. een week vantevoren maar morgen beginne de examens en ik had nog zoveel te doen dat ik enkel vandaag eigenlijk echt tijd had om het verslag te maken, dus eigenlijk ben ik iets te laat maar ik had deze middag toch vrij voor het leren dat ik dit maar ff ben gaan doen. En daarbij komt ook nog dat mijn computer kapot was en ik kan niet altijd op de laptop van mijn moeder.

@WB: het is nu een beetje laat maar ik heb via google ed wel wat dingen gevonden dus ik zal er wel geen buis op hebben

10y

Re: Wat vinden jullie van de NRHA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:04

Nou hier dan mijn mening. Ik heb eigenlijk geen mening, maar als je de NRHA wedstrijden wilt starten zul je een startlicentie voor je paard en zelf een lidmaatschap nodig hebben. Verder dan dat en de regelgeving van de NRHA heb ik me er niet in verdiept.

Wel jammer dat je zo op korte termijn iets wilt weten. Dan wordt het moeilijk. Maar PB Gisela hier op bokt eens. Misschien kan die je snel verder helpen.

mehlika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:57

Groot voordeel van de NRHA: Je kunt er ook met een pannekoekenpaard starten!!!

Jos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:48

mehlika schreef:
Groot voordeel van de NRHA: Je kunt er ook met een pannekoekenpaard starten!!!

dan moet je allen wel een aantal foto's meesturen van alle kanten van je paard, voor de competition licence.

misschien een klusje voor pannkoek

Tenfold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 11:54

Je kunt eens een kijkje nemen op www.nrha.com voor wat meer info. Wil je via bokt wat meer weten over de NRHA, dan kun je beter wat meer gerichte vragen stellen.

bultje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:17

als je wat wilt weten over de nrha mag je me pb'en weet er nog al wat van af(niet om uit de hoogte te doen of zo) dus ik hoor t wel

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:38

viewtopic.php?f=25&t=372200

Citaat:
1) Huiswerktopics zijn alleen toegestaan wanneer de topicstarter aangeeft dat hij of zij al diverse pogingen heeft gedaan om het huiswerk te maken en er nog steeds niet uitkomt. Wanneer dit niet het geval is gaat het topic op slot.