,Het is alweer een tijd geleden dat ik online ben geweest.
In november zijn mijn vriend en ik verhuisd en sinds november is mijn merrie even uit handen genomen door een familielid zodat ik alle zaakjes omtrent de verhuizing, verandering van baan etc. even op orde kon stellen.
Ik dacht dat ik wel een jaartje zonder m'n sport kon maar ik krijg ware afkikverschijnselen als ik hier al die mooie foto's zie van de paardjes die ik heb 'zien' opgroeien op bokt en die bloedmooie veulentjes van dit jaar.
Ik mis m'n meisje best wel heel erg
maar ze staat goed en krijgt daar ook haar veulen! Ja mensen! Ze is gedekt! Papa; Footwork Finest! Daar moet toch wel zo'n mooi bloedje uit komen dat kan haast niet anders.Daylight staat momenteel in Frankrijk tussen d'r mams, zussen en alle aanhang. Een kudde van ong.15 Paints op een stuk glooiend grasland. Dus zorgen maak ik me niet, ze kan daar lekker in alle rust d'r veulen krijgen en na het afspenen haal ik d'r weer naar NL. Dan is ze inmiddels alweer 5 en een half. Jeetje en nog steeds niet onder het zadel, ja wel zadelmak maar verder groen...
Voor de mensen die niet meer weten wie Day en ik zijn, hier even een foto van d'r
... (ik hoop dat dat toegestaan is in deze rubriek
...)http://groups.msn.com/_Secure/0YQAAAJEc ... 686906807[
Groetjes Debbie!

[edit Romkabouter]voor foto's hebben we ITP
[/edit]