Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(wishful thinking)
. Veel succes de komende tijd!
.Is idd wel misschien iets ander als bij jou maar het blijft moeilijk dus ik weet wel hoe je je voelt!!!
maar hij springt supper graag en is in uitstekende conditie dus kan ik hem liever nog hele toffe jaren een fijn leven geven bij een jong ambitieuz ruitertje die er nog alles uithaalt!

Adrienne schreef:Ben bang dat je hier mee moet leren leven of echt beslissen hem te verkopen.
Het klinkt voor mij als typisch tinker gedrag, sorrie als ik nu mensen tegen hun schenen schop er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Begrijp me niet verkeerd het zijn super paardjes voor de recreatie, om mee buiten te gaan rijden en voor voor de kar. Maar ga er niks extra's van vragen dan geven ze niet thuis en worden vaak inmens dwars.
Het zijn nou eenmaal eigenlijk paarden voor voor de kar.
Kokopelli schreef:@ he Mac kan ik hem niet ruilen voor Shane *grin*
. Blaze schreef:Jij durft![]()
Maar inderdaad je hebt gelijk en wij zijn blij met onze uitzondering
) vlagen. Sam is nu 10, ik kocht hem toen hij 5 was en pas het laatste jaar a anderhalf jaar is hij echt volwassen geworden en kan ik me niet meer een recent gevalletje van "kop in de wind, kont tegen de krib en middelvinger (believe me, die HEEFT ie
) in de lucht" herinneren. Behalve dan als er eens iemand op zit waarbij hij het idee heeft dat hij wel een feestje kan vieren