Ja, raar kopje, maar wist ook niet hoe ik 't anders moest zeggen..
Ik ben op zoek naar de eigenaar van de APHA hengst Hot Te Riffic Man. Deze hengst staat geregistreerd op de naam Piccolo Ranch en ik heb daar ook een adres van gekregen via de APHA, maar ik kan daar verder weinig mee (afgezien van een brief schrijven, dat ga ik dus ook wel doen). Heb zelf al meerdere avonden op internet aan't rondzoeken geweest, maar kom niet veel verder dan restaurants of maneges op verkeerde adressen. De Piccolo Ranch waar ik het over heb moet in Sassuolo liggen. Ik vroeg me af of hier misschien iemand is die enigzins bekend is met de reining/cowhorse wereld in Italië, want in dat wereldje begeeft de eigenaar zich waarschijnlijk. Ik heb al wel de eigenaar van een zoon van deze hengst gevonden, maar van deze persoon krijg ik geen antwoord op m'n e-mail. Ook heb ik gemaild met La Pavarana om om hulp te vragen, maar ook vanuit die hoek blijft het stil. Is hier iemand die misschien weet over welke stal ik het heb (staan veel paarden op naam van die stal, dus lijkt me toch geen kleintje), of die misschien mensen kent die bekend zijn in de Italiaanse Paint wereld of Reining wereld? Ik wil heel erg graag in contact komen met de eigenaar van dit paard en een telefoonnummer of e-mail adres zou zoveel makkelijker zijn, dus ik hoop dat hier iemand kan/wil helpen.
Probeer anders eens via Arcese, dat is een enorme stal vlakbij het Gardameer. Ik ben er afgelopen jaar geweest. Zij waren erg vriendelijk. Als je in google Arcese intypt en reining of quarter horse dan vind je ze geheid! Ze hebben een email adres, staat ook op de site, kan m nu niet voor je opzoeken. Arcese is echt een reining stal, ik heb het genoegen gehad Surpise Enterprise te bewonderen... Misschien kunnen zei je verder helpen... Overigens zijn ze zo groot dat ze zelfs een tweede vestiging hebben..in Californië... De familie Arcese boert goed (zijn van dat enorme transportbedrijf waarvan vrachtwagens door heel Europa rijden).
Hee dank je Skip! Die ga ik zo gelijk mailen! Zal toch raar zijn als niemand dat peerd en z'n eigenaar kent. Lopen meer dan 40 kinderen van hem in Italië rond.
Nou, ik heb nog niks te vertalen, krijg taal nog teken van niemand die ik tot nu toe gemaild heb... misschien kan zij een telefoonnummer bij het adres zoeken?
ze is al druk voor je bezig! ze rijdt bij een stal waar ook een westerntrainer les geeft en die gaat ze van het weekend even vragen. Wellicht dat hij een insteek heeft.... wordt vervolgd!