[WN] Opvragen punten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SummerRemedy

Opvragen punten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 19:25

Klaasjuhh en ik waren nieuwsgierig of je je punten voor wedstrijden ook ergens op kon vragen? Volgens mij heb ik 5 of 6 punten in de horsemanship, maar ik weet het niet precies

horsea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 11:05

Dat is een hele goede vraag! Ik heb daar ook wel eens naar geinformeerd maar daar heb ik nooit antwoord op gehad...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 14:22

Ik zag het laatst wel op de WRANsite (of was het de federatie?)staan maar die informatie klopte niet. Punten waren berekend nav een aantal deelnemers dat onjuist was. Dus ik denk dat dat geen definitieve versie was.

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 23:40

Sonja schreef:
Ik zag het laatst wel op de WRANsite (of was het de federatie?)staan maar die informatie klopte niet. Punten waren berekend nav een aantal deelnemers dat onjuist was. Dus ik denk dat dat geen definitieve versie was.

En waarom verbaast me dat nu weer niet.....

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 11:16

Dit waren de highpoints. Die zijn helemaal doorgerekend en daar is als het goed is nu een juiste versie van. Het probleem zit in het aantal starts vs het aantal geplaatsten. DQ tellen wel mee voor het aantal starts en komen niet automatisch mee.

De uitslagen (en punten) van de wedstrijden van dit jaar die op de wransite staan kloppen wel. Die zijn gecheckt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:45

Anya schreef:
Dit waren de highpoints. Die zijn helemaal doorgerekend en daar is als het goed is nu een juiste versie van. Het probleem zit in het aantal starts vs het aantal geplaatsten. DQ tellen wel mee voor het aantal starts en komen niet automatisch mee.

Nee in Den Ham stond bij de uitslagen van de showmanship dat er 5 starts waren geweest, maar er waren er maar 4. Zal wel weer rechtgetrokken zijn inmiddels.

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 16:12

Maar tellen dan alleen je punten van dit jaar mee? Of ook van andere jaren.. Heb nl 2 jaar geleden ook een paar keer meegedaan, maar vorig jaar heeft mn pony een veulen gekregen dus ben dit jaar weer verder gegaan.

horsea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:03

waar op internet staan de highpoint titels?

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:21

Die staan er (nog) niet.