de oom van een klasgenoot van mij woont in australie en heeft veel land en paarden kan even voor je vragen of het een echte ranch is en of hij er anders een kent!
heb het even voor je gevraagt die oom heeft een ranch met paarden een koeien in austalie! maar hij weet niet precies waar en heeft ook geen site ofzo! dus sorry
Hoi, kom eens langs bij Western Riding achterhoek in Halle, net achter Doetinchem! Dat is niet is zover rijden vanuit Zevenaar. check even www.swra.nl voor meer informatie.
dank je.. eerlijk gezecht heb ik hier weinig aan. ik wil eigenlijk proberen per september met een vriend naar australie te gaan. zowiezo voor een tijdje om te kijken hoe het er aan toe gaat op een ranche. eerlijk gezecht om daar mischien te blijven.. het is nog niet zeker maar wil wel wat informatie alvast te pakken krijgen, weet al wat ik bij elkaar moet hebben voor de reis enz..
Je kan in ieder geval het western rijden onder de knie krijgen in Halle, of kan je dat al? Anders het verkeersbureau van Australie eens bellen, mailen?
dank je.. eerlijk gezecht heb ik hier weinig aan...
Je vroeg toch ook om ranches 'in de buurt'? Die kun je nier vinden... voor Ranches in Australië zou je gewoon even op 'Ranch Australië' kunnen googelen.
Voor Australië bestaat er een emigratie-kantoor in Nederland. Dan is er ook een afdeling voor werken in Australië. Daar zou je inderdaad even moeten googlen, want adressen heb ik zo niet.
De meesten die naar australië gaasn voor enige tijd om of een jaartje vakantie en werken te doen of ook om na oriëntatie daar te blijven, gaan als backpackers, zonder een direct reisdoel. De nodige info krijg je dan daar wel. Maar je zou in ieder geval veel op i-net kunnen vinden met deze zoekopties. Succes.