[WN] deelnemen wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hophop

deelnemen wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 23:13

Hallo mensen,

ik ben beginnend in de western ik heb sinds kort een paint aangeschaft. nu is er 19 en 20 augustus een wedstrijd bij ons op stal reining fever heet het en word georganiseerd door DHRA. Wie kan mij zoveel mogelijk info geven wat het inhoud, of ik mee kan doen en hoe ik dan mee kan doen.

alvast bedankt.

groetjes cindy

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 23:34

Hoelang rijd je nou al western dan?

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 05:44

weet je wat reining is of hoe je paard is bereden?

piggeljay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 08:58

mag ik je een goede raad geven? ga eerst kijken naar die DHRA wedstrijd, en start volgend jaar als jij en je paard er klaar voor zijn op een DHRA wedstrijd, maar probeer dit jaar kleine onderlinge wedstrijdjes te doen, zo te horen ( en dat is geen kritiek) ben jij nog niet thuis in de western wedstrijd wereld dus begin langzaam en ga daarna pas op de grotere wedstrijden starten.
of... je moet zelf al een ervaren ruiter zijn die al eerder op western wedstrijden heb mee gereden? in dat geval gewoon je stal bellen en vragen hoe je je inschrijfformulier moet invullen en waar je het beste in kan starten

hophop

Re: deelnemen wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 12:52

inderdaad in de wedstrijden ben ik nog niet thuis. ik dacht goh als het een beetje redelijk gaat kan ik gewoon eens mee doen. ik vind het ook geen probleem om laatste te worden. en het is bij ons op stal dus dat scheelt ook. mijn paard is reining gereden.

groetjes cindy

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 13:09

Je moet wel een geldig NRHA lidmaatschap hebben hoor.
Toch geef ik je hetzelfde advies als piggeljay. Ga eerst eens als toeschouwer naar een DRHA wedstrijd. Het is zowiezo heel leerzaam om verschillende wedstrijden te bezoeken, ook WRAN en onderlinge westernwedstrijden. Ik zou zelf eerst starten op de wat kleinere wedstrijden. Zo zie je hoe het niveau van jullie is ten opzichte van de andere deelnemers en dan kun je een volgende wedstrijd altijd een klasse hoger starten.
Maar als je instructeur/-trice vindt dat je aan deze wedstrijd mee kunt doen dan moet je dat natuurlijk zeker doen.

RAGGIE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:21

Je hoeft natuurlijk geen NRHA lidmaatschap te hebben om de Green as Grass klasse te starten. Deze klasse is speciaal bedoelt voor beginnende reiningruiters en je hoeft alleen lid te worden van de DRHA voor ik geloof 25 euro per jaar. Kijk ook eens op de site van de DRHA; www.drha.nl

Het is natuurlijk wel leuk om te kunnen starten op een wedstrijd die bij jezelf op stal wordt georganiseerd. Succes!

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:47

Idd. de Green as grass klasse is een DRHA klasse.
Het lidmatschap van de DRHA is dacht ik €35

hophop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 18:17

daar had ik dus inderdaad meer over gehoord. over green as grass. op zich niet verkeerd om daar in mee te rijden. het lidmaatschap is inderdaad 25 of 35 euro dat had ik gelezen. en moet ik me dan daar inschrijven op die wedstrijd?

groetjes cindy

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:14

Bij wedstrijden en dan in de lutte wordt een wedstrijd uitgeschreven. Je hoeft volgens mij niet lid te zijn. En het is echt ook voor beginnende beginners.

edit: zie link viewtopic.php?f=127&t=578941&hilit=