ja,vandaag ben ik "ingewijdt" zoals me moeder het zo leuk zegt!
ja vandaag....het begon met het feit dat ik les had om half 4 en al redelijk laat was,ik haast me dus met paard en al naar de bak,waarbij ik achterlangs een paard moet lopen wat staat vast gebonden.
normaal totaal geen probleem,behalve met dit paard,ja weet ik veel! (nee,ik weet dus niet veel).
dat paard heeft dus een aangeboren bloedhekel aan andere paarden en terwijl ik (haast haast) er voorbij loop haalt dat paard dus ongelovelijk uit naar mijn paardje,maar helaas maar natuurlijk loop ik er precies tussen,vol recht op me bovenbeen!!
ik strompel naar de binnenbak waar ik lijkbleek neer zink op de eerste en de beste poetskist,maar mijn traister stuurt me onmiddelijk naar boven voor een coolpack tegen de zwelling.
boven aangekomen bekijk ik mijn "tattoo",een pracht van een sliding ijzer,netjes op mijn been gezet,en knalrood!
het allerfijnste is nogwel dat ik zaterdag een schoolfeest heb,maar aangezien ik nauwelijks kan lopen (en dus ook geen afwas kan doen,das wel weer fijn) zal dat er wel zeker niet inzitten
ja jongens,lang leven sliding ijzers!!!