[WN] gezocht linedancers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anika

gezocht linedancers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 09:44

Dit jaar is er een ponykamp wat voor de leden van Voorwaarts wordt georganiseerd. Sins 1 jaar weten ze wat western rijden inhoud en daarom hebben ze besloten dat het thema voor de kinderen dit jaar western is.

Om de kant western wat meer uit te breiden vonden we het leuk dat er dan ook linedance aan te pas kwam daarom zoeken we;

1 of 2 personen die op woensdagavond 26 juli de kinderen van het ponykamp willen leren hoe het gaat bij linedance.

Je krijgt een vergoeding uiteraard!

Heeft er iemand interesse of weet waar ik in de omgeving Barneveld aan linedancers kan komen mail dan alsjeblieft naar;

caitewickwesternstables@hotmail.com

Bedankt alvast!

Groeten,

Karolien

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:52

Volgens mij wordt er in Leersum wekelijks line-dance les gegeven. Ook treedt deze groep altijd op tijdens het bloemencorso van Leersum.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:02

In Lunteren is wekelijks een linedance klubje die ook demo's geeft. Ik kan wel voor je informeren (ken iemand die daar danst).

anika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 12:52

Sugarmiss schreef:
In Lunteren is wekelijks een linedance klubje die ook demo's geeft. Ik kan wel voor je informeren (ken iemand die daar danst).

Heel graag! Dank je.

Karolien

anika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 12:56

silvester schreef:
Volgens mij wordt er in Leersum wekelijks line-dance les gegeven. Ook treedt deze groep altijd op tijdens het bloemencorso van Leersum.

Bedank voor je info.