clinic : stand van zaken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnie

Berichten: 415
Geregistreerd: 06-04-02
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 20:45

Hoi,

ik wil graag ook komen, maar dan helaas als toeschouwer.
Mijn paard is nog lang niet toe aan clinics. Huilen
Maarre, misschien kan ik helpen met de dorstige clinic-gangers te voorzien van welverdiende bakjes koffie ofzo??!! Pling Haha!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 21:07

Hoezo niet toe aan clinics? Je komt toch om te leren? Als alles goed gaat, zou je bekers e.d. winnen Knipoog en ons clinics geven. Haha!
Hopelijk is het de bedoeling van bovenstaande clinics dat ook beginnende beginners mee kunnen doen anders heb ik voor niets mijn geheugen erbij gehaald.
Colinda?

Finnie

Berichten: 415
Geregistreerd: 06-04-02
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 21:15

Was ik maar een beginner! Haha!
Nee, dat is het jammer genoeg niet. Mijn paard staat nu voor de derde keer met spierbevangenheid. De laatste keer leek het allemaal goed te gaan, maar de dierenarts is alweer 2 keer geweest. Huilen
Zit nu op de laatste uitslag van het bloedonderzoek te wachten. Als die goed is ga ik haar vreselijk langzaam weer laten beginnen. Dus, september en oktober is waarschijnlijk nog te vroeg. Verdrietig

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 21:20

Ja dat is echt veel erger. Heb je je oude soort voer alweer kunnen krijgen?

Finnie

Berichten: 415
Geregistreerd: 06-04-02
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 21:35

Ja! Haha! Dankzij Colinda geef ik dat nu alweer bijna een maand. Tenminste, voor zover ze dat nu mag hebben natuurlijk..
En met wat extra selenium enzo krijg ik de meeste gehaltes die te hoog waren toch weer goed. Desondanks blijft ze toch nog problemen houden. Maar, we gaan vrolijk verder! Vroeg of laat komt ze erover heen! Pling

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 23:36

Carys schreef:
Het belooft een lange dag te worden. Het is zeker wel een clinic voor Quarters e.d.? Als ik mee wil doen, moet ik gezelschap regelen voor Carys nml.

Misschien vind een Welsh Cob het ook wel lekker om even betutteld te worden Haha! !

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 18:12

Finnie schreef:
Maarre, misschien kan ik helpen met de dorstige clinic-gangers te voorzien van welverdiende bakjes koffie ofzo??!! Pling Haha!


daar houdt ik je aan !!! Haha! Cool
Ach ... en wie weet... zie ik je straks toch nog met paard Knipoog
ik hoop dat het snel beter gaat !!!

Carys :
natuurlijk is een clinic voor álle mensen, beginners of niet .....
een goede trainer hoort zich toch aan te kunnen passen aan de ruiter/paard combinatie Verward *LOL*
Stel dat het niveau dusdanig uiteen zou lopen, moet het evt. toch mogelijk zijn om anders 2 groepen te maken...

groetjes Jolanda

Finnie

Berichten: 415
Geregistreerd: 06-04-02
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 21:31

Hoeraaa!! De dierenarts heeft vandaag eindelijk toestemming gegeven om mijn paardje in het land te zetten! Haha! Haha! Het begin is er!

Als de clinic van Karin ook over halter en/of toiletteren gaat komt ze dus gewoon mee. *LOL*
Zal dan helaas wat minder bakkies koffie worden... }>

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-02 18:56

Hoi finnie !

wat goed heee *LOL*
en nu maar hopen dat het goed blijft gaan !

Leuk, dat je dan ook wilt komen (als het halter/toiletteren wordt), dan zorg ik wel voor de koffie Haha! en "geestelijke ondersteuning" daar waar nodig... Clown *LOL*

groetjes Jolanda

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 19:15

hoi,

ik kom denk ik ook wel als toeschouwer

groetjes,

Finnie

Berichten: 415
Geregistreerd: 06-04-02
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 09:51

Citaat:
Leuk, dat je dan ook wilt komen (als het halter/toiletteren wordt), dan zorg ik wel voor de koffie en "geestelijke ondersteuning" daar waar nodig...



Tuurlijk kom ik dan! Moet alvast gaan oefenen voor als het veulen er is! }>

En "geestelijke ondersteuning"..... hmmmm, wordt misschien wel fysieke ondersteuning voor Finnie! Clown
Nee hoor, het gaat goed met haar en dat gaat zo blijven. Dus wij zullen er dan bij zijn en ik help je met de koffie hoor! *LOL*