[WN] Eerste westernles met eigen knol!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Eerste westernles met eigen knol!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 08:15

En dat was gaaf! Ik had gister mijn eerste, echte stoere westernles met Dancer, mijn eigenste westernpoownie. Ik had al wel heel veel les gehad op de Veluwe Ranch en daar het geleerde proberen over te brengen op Dancer, maar na een tijdje heb je natuurlijk toch les nodig. En in de buurt van mij zat gewoon niks, ik heb geen trailer, geen bak.... wat moet je dan?
Nu kwam ik er door een vriendin achter dat op 20 minuten rijden (op peerd) van mijn huis Susan van Dommelen woont. Susan lest veel bij Rieky, heeft een eigen, supergrote bak en geeft ook les! En dat wist ik niet eens! Dus ik gister mijn eerste lesje gehad, meteen geprobeerd op 1 hand te rijden en het ging allemaal kei goed. 3 kwartier vol gereden, Dancer moe, ik moe, maar allebei blij. Normaal vindt Dancer bakwerk niet zo leuk, maar hij lette deze keer echt super goed op, was rustig, dramde niet zo, snapte niet alles (ik ook niet) maar het was echt leuk! Dus EINDELIJK heb ik iemand gevonden die EN bij mij in de buurt woont EN die leuk lesgeeft!
Kan ik eindelijk mijn westernvaardigheden op eigen knol uitbreiden, hoera! Kent iemand hier Susan toevallig?

capopjekop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 08:26

Ik ken haar niet, maar wel tof dat het zo leuk was.
Waar zit ze precies en weet je of ze ook aan huis les geeft mss?