[WN] NL spelletjesdag cq Trail Hindernisbaan op Sylvester Ranch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Axefield

NL spelletjesdag cq Trail Hindernisbaan op Sylvester Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 18:48

Gister op 1 april was een leuke dag georganiseerd voor les- en pensionklanten van de Westernstal Sylvester Ranch. Er was een leuke trail met hindernissen uitgezet. Jaja, van Sylva moet het toch altijd wel met Western te maken hebben, dus één van haar haar favoriete onderdeel -Western Trail- werd naar Hollandse normen uitgezet. Mensen konden zich inschrijven met het paard aan de hand of onder het zadel. Het parcours was als volgt: bij binnenkomst een rondje door de bak om de paarden kennis te laten maken met alle obstakels. Vervolgens naar de start. Daar Zaklopen over 5 balken en weer terug, op het paard naar het hek. Afstijgen en een aardappel tussen je benen, paard aan de hand door het hek. Opstijgen en terug door het hek. Vervolgens naar de "Egg & Spoon" en slalommen om de pionnen heen en terug. Dan naar de waslijn, afstijgen en 4 kledingstukken ophangen. Opstijgen en naar het Spijkerpoepen, weer afstappen dus. Eindelijk je spijker gepoept, mag je weer opstijgen en naar het Koekhappen..... geblindeerd wel te verstaan. En als laatste een BH en een Boxershort aantrekken en een ere-rondje rijden.

De stemming zat er goed in. Door de bak galmde gezellig Hollandse muziek. Na afloop had iedereen zelf meegebrachte hapjes en werd er heerlijk gesmuld. Van appeltaart tot kipgerechten, Mexicaans op de skottelbraai, gevulde eieren, aardappel/fruit/pasta salades en ijs. Uiteraard waren ook Brigittes soepjes weer van de partij.

Uiteindelijk heb ik mijn gitaar bespeeld en is er gezellig meegezongen. Mijn gitaarleraar zou trots op me zijn......

Om jullie wat van de sfeer te laten proeven hier wat foto's van deze gezellig dag.

Afbeelding
Ferdinand deed er nog een extraatje bij door achterstevoren op Rookie zijn ere-rondje met BH en Boxershort te rijden.

Afbeelding
Rachelle werkt hier haar Egg & Spoon af, later heeft ze het ook nog onder het zadel gedaan.

Afbeelding
Rowan is hier aan het zaklopen. Zij en haar broertje Yannick (mijn lieve nichtje en neefje) hadden voor de gelegenheid de shetlander Baby tot hun beschikking gekregen van de familie Tuk. Nogmaals bedankt hiervoor!

Afbeelding
Hier gaat Yannick met Baby onder begeleiding van Rachelle door het hek. Twijfelachtig is of hij de aardappel tussen zijn benen heeft.....

Afbeelding
Hier is Vera aan het spijkerpoepen. Rookie kijkt nieuwsgierig toe.

Afbeelding
Hier was ik aan het koekhappen, maar moest erom vechten met Rookie, die op het laatst goed wist waar de koek hing!!!!

De foto's zijn niet van de allerbeste kwaliteit, maar wel erg leuk.

Het was weer een hele leuke, gezellig dag op de Sylvester Ranch !!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:51

Dat ziet er heel erg leuk uit!!!

Anoniem

Re: NL spelletjesdag cq Trail Hindernisbaan op Sylvester Ran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:33

Dubbelpost --> Slotje.