Wie ohwie wil zich aansluiten. We zijn momenteel nog maar met drie ruiters. We krijgen les van Petra Rössler. Zij komt eens per 2wkn naar Maarn om ons ieder een half uur privéles te geven op de zaterdagmiddag. Dit is mogelijk in Western, maar ook Freestile of begeleiding bij het rijden van gangenpaardjes. We lessen in een buitenbak dus de winters zijn wat moeizaam, maar verder heerlijk. info: www.paardvriendelijkrijden.nl Of bij Petra Rössler tel. [edit Romkabouter]priveinformatie per PB graag[/edit] Om iets af te spreken om te komen kijken liever bellen, want Petra kijkt haar mail niet vaak na.
wanneer hebben jullie les zodat ik eerst eens kan komen kijken of ik wel les van Petra zou willen? En wat vraagt ze voor een half uur les? (mag ook via PM)
@Cissy: er is om de week op zaterdagmiddag les. Wanneer precies weet ik niet, want ik les er niet maar de lessen worden bij mijn vriendin gegeven. Ik ga even voor je informeren en dan laat ik het je weten. Ik heb nl. het idee dat de topicstarter niet zoveel op bokt zit.