[WN] Zippin N Investments

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

judith

Zippin N Investments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 10:29

Wij willen onze merrie laten dekken door deze hengst. Ik was benieuwd of er hier op bokt mensen zijn die ervaring hebben met nakomelingen van hem en de hengst misschien zelf kennen? Hoe is hij in de omgang etc etc. Ik heb hem 2 jaar geleden onder Kim van Manen zien lopen, dat is het enige wat ik van hem ken. Uiteraard ga ik Justine zelf nog bellen, maar meerdere ervaringen zijn wel fijn! Foto's zijn helemaal welkom

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 10:37

Dance heeft een jaarling van hem lopen. Mooi gangwerk, prachtig kontje .

10y

Re: Zippin N Investments

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 10:44

Ja hier Kijk maar even in mijn profiel, daar is een foto van dit bijzonder mooie exemplaar.

Het ligt natuurlijk ook veel aan de merrie, maar met die van mij was een wereldmatch. De jonge man is super in de omgang vanaf z'n eerste seconde op de wereld, maar wel goed wakker.

Foto van Coy de moeder staat er ook op. Dan ook even kijken op de site van Justine daar staan nog meer nakomelingen van Zeek op. Stuk voor stuk prachtige veulens.

De hengst zelf in een heel mooie en ook prettige hengst. Ten sterkste aan te bevelen. Succes.

judith

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 10:49

De site heb ik inderdaad ook bekeken, staan leuke nakomelingen tussen. Die van jou is ook mooi zeg!! Ik ga zo even bellen, ben benieuwd naar de dekkingskosten enz.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:01

Ja, ik ken hem!! Ik heb hem van dichtbij vaak genoeg meegemaakt, zelfs achterin mijn trailer gehad naast een merrie. En hij is super! Heel braaf, zijn nakomelingen ook. Stuk voor stuk kunnen ze net als hij enorm bewegen, is echt uitzonderlijk en moet je zien om te geloven. Hij geeft ook mooi droge bespiering door. Christien heeft een jaarling merrie van hem die vorig njaar op de Paint NK Reserve Nederlands Kampioene was, Keep N Eye On Me, prachtig dier!

judith

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 19:36

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met Justine en overlegd dat zodra de merrie hengstig is, ik haar bel en dan kunnen we haar brengen. Ze was zelf helemaal enthousiast over haar hengst (uiteraard ), klonk erg goed in elk geval.

flashyjac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 19:39

christien

Re: Zippin N Investments

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 12:05

Jaaaaa, hier de trotse eigenaar van Keep N Eye On Me.
Ook wil wil even een goed woordje doen voor Zeek want ik vind het een geweldige hengst op alle fronten.
Zijn beweging en karakter verdienen een dikke 10 !
En z'n byzonder kleurtje is ook nog meegenomen.
Veel succes met de dekking !
Groetjes Christien.

Snozzie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 21:09

Hier nog iemand die deze hengst geweldig vind!!!
Ik loop voor mijn opleiding stage bij Justine en longeer Zeek af en toe.
Lief paard, goed gebouwd en kan vooral onwijs goed lopen!!!