Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jos schreef:gaat het dit jaar beter met de inschrijvingen voor wedstrijden dan vorig jaar?
ik verbaas me over het aantal wedstrijden nl
19 maart Kalverhoek
week later 26 maart Aalsmeer
26 maart oefenonderlinge Bergschenhoek
week later 2 april Rijpwetering(oefen)
deze zijn allemaal bij elkaar in de buurt
dan 9 maart Bunschoten
16 april Spijkerboor (oefen)
16 april onderlinge oefen Dirksland
2 weken ademhalen.............en dan30 april Middenmeer
Yorel schreef:Bij Kalverhoek is het toch een WRAN C, geen D?
weer een WRAN-C show bij de Winter ranch in Uitgeest!
Jos schreef:...
16 april Spijkerboor (oefen)
2 weken ademhalen.............en dan30 april Middenmeer
kjcm schreef:tja, en op 3 september óókweer een WRAN-C show bij de Winter ranch in Uitgeest!
RGERRITS schreef:en 22 april wedstrijd c hardenberg overijssel.
spatter schreef:kjcm schreef:tja, en op 3 september óókweer een WRAN-C show bij de Winter ranch in Uitgeest!
ik ga kijken of ik die kan inplannen, lijkt me zo gaaf om bij jullie te starten!
FlyingHigh schreef:Fijn, allemaal wedstrijden in het westen van het land......
zoals ik ookal tegen spatter zei; we hebben plek genoeg voor een naggie over.............. kjcm schreef:FlyingHigh schreef:Fijn, allemaal wedstrijden in het westen van het land......
je kan altijd komen hoor..............zoals ik ookal tegen spatter zei; we hebben plek genoeg voor een naggie over..............
, ik sla het westen als rijder over. Misschien dat ik wel kom kijken, vooral als Vera en Digger meedoen,
....... jeddah schreef:Jaaa!!! Maar dan doe ik al mee met de Natuurtrail!!!![]()
Maar ik zal het wel aan de "grote klok" hangen gezien er nog wat In Hand Trail cliics gaan komen. I'll spread the word! Voor welke leeftijden?