[WN] westernruiters in omgeving Meerssen / Maastricht?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kaunos

westernruiters in omgeving Meerssen / Maastricht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 08:41

Over een paar maanden ga ik vanuit Eindhoven naar Meerssen verhuizen, samen met mijn western-arabier (zie ook mijn profiel). Ik zou graag alvast wat paardenmensen en vooral westernruiters willen leren kennen in die omgeving.

Dus bij deze: wie woont er in de regio Meerssen, waar hebben jullie je paard staan, worden er ook wedstrijden georganiseerd, etc.?

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Groetjes, Nicole & Kaunos

Krista

Re: westernruiters in omgeving Meerssen / Maastricht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 08:58

He Nicole,

wat ga je een eind uit de buurt verhuizen Helaas ken ik geen DAWRA leden in die regio, jij en Heike zaten al het 'zuidelijkste' hihihi
off topic: alles ok?

Krista

Kaunos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 19:32

Aan de reacties in dit topic lijken er niet veel westernruiters in het zuiden te zitten, óf ze zitten niet op bokt (en niet bij de DAWRA ).

Cowboys/girls waar zijn jullie?

JoyRebel

Re: westernruiters in omgeving Meerssen / Maastricht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:22

ik rijd ook western (momenteel alleen recreatief maar wie weet wat de toekomst brengt ), woon in Genhout en heb mijn quarter in Terstraten staan op een pensionstalling (daar staan trouwens meerdere westernruiters)
Bij Hagenbeck Stables (wijnandsrade) en Pauls Western Stables (merkelbeek) worden regelmatig wedstrijden georganiseerd.

Kaunos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 20:53

Leuk! En ook goed om te weten dat er in de buurt wedstrijden zijn. Ik ben ook nog maar beginner en rij voornamelijk recreatief, maar af en toe een wedstrijdje vind ik wel erg leuk. Waar / van wie heb je les?

ZipNRascal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:45

Ik woon niet echt in de buurt, maar wel in het zuiden in Landgraaf. Mijn paardje staat in Merkelbeek bij Pauls Western Stables