Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
.

zullen we Mac Summer Bar toevoegen aan ons lijstje! Bedankt alvast.Mac schreef:De veulens van MSB die ik ken hebben idd een fijn karakter. Wel sensibel.
Rietveld schreef:Wat bedoel je precies met sensibel?
Mac schreef:Rietveld schreef:Wat bedoel je precies met sensibel?
Gevoelig. Wat voor een normaal mens geen probleem moet zijn, maar zo'n paard moet je niet willen "onderwerpen" aan een harde training.
Yuma schreef:Ik zou ook naar die van Brigitte van Dorst kijken. Die beweegt namelijk magnefiek
vera schreef:FF nieuwsgierig maar welke van de twee hengsten van jou is gecastreerd??
.......
Rietveld schreef:Dat moet geen probleem zijn, want zo is mijn merrie ook en los van haar dagen dat ze nogal last heeft van haar hormonen, weten we precies wat we aan elkaar hebben
Rietveld schreef:Natuurlijk is het fokken met een quarter een goede optie en inderdaad zijn daar veel meer keuzes in, maar ik wil eerst kijken wat mijn opties zijn in de paint hengsten. Zit daar niets tussen wat aan onze eisen voldoet (en vlekken is geen vereiste, maar wel een wens), dan gaan we de quarters bekijken.