[WN] wat is er met willem muijs?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alline

wat is er met willem muijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 11:22

Misschien heb ik wel wat gemist, maar weet iemand van jullie wat er met willem muijs is? Ik kijk niet zo heel vaak mee rop bokt, dus misschien heb ik wel een topic gemist.
Maar ik kan hem nu al sinds september ofzo al niet bereiken. Ik had toen wat bij hem besteld maar hij neemt zijn telefoon niet meer op. Heeft hij een nieuw nummer of is er iets gebeurd ofzo?

Alvast bedankt..

Bojangles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 11:28

Ja ik ben ook benieuwd.
Ik heb 1.5 jaar terug een hoofdstel gewonnen met een wedstrijd van een forum en die zou hij maken. Tot op heden ook niks meer gehoord, en ik krijg ook geen contact meer..

piggeljay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:29

Hij leeft nog wel hoor, vorige week heeft een kennis van me nog een zadel van hem gehad.
ja met de telefoon.... dat is moeilijk bij hem, maar hij woont nog steeds in Oosterstreek dus ga eens bij hem langs zou ik zeggen, de meeste problemen worden onder het genot van een kop koffie onder 4 ogen uitgesproken.
hij is vaak wel thuis dus laten we niet weer een hele topic over Wim op bokt beginnen dat hebben we 2 jaar geleden al gehad.
ik zelf hoor tot zijn klantenkring en niet tot zijn vriendenkring, maar we hebben alleen zakelijke contacten, maar gewoon op de stoep gaan staan en vragen over het hoe wat en waarom.
via bokt zal Wim zeker niet meer reageren, alleen al om persoonlijke redenen, maar zoals ik al zeg ik sta los van hem, ik woon alleen in zijn buurt en rij regelmatig langs zijn winkel daarom weet ik dat als je bij hem langs gaat hij gewoon thuis is en je te woord zal staan

Elles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:37

Twee jaar geleden ook al, Piggeljay? Er staat mij ook nog een topic half april vorig jaar bij. Dit is dus de derde keer dat hij langdurig voor klanten onbereikbaar is....
En daarbij: voor Alline is het waarschijnlijk nog wel te doen om "even" langs te rijden om te kijken of hij thuis is, maar voor anderen is het gewoon erg prettig om iemand per telefoon/fax/email te kunnen bereiken. Helemaal als het al vanaf september duurt...

Alline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 12:38

okee.. nee bedankt.. ik wilde ook echt niet hem zwart maken, en ik heb inderdaad een tijdje geleden ook al zoiets topic over hem gezien. Maar ik vroeg me gewoon af of er misschien iets met hem zou zijn, omdat ik hiervoor nooit problemen met hem heb gehad.
Ik zal dan (als ik iemand met een auto kan regelen ) eens bij hem langs gaan..

piggeljay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:51

Ja Elles ik praat het ook niet goed wat hij doet, maar ik vraag me af als men bekend is met zijn reputatie immers volgens jou is dat nog geen ½ jaar geleden ook al bekend gemaakt, waarom koopt en besteld men dan nog dingen bij hem?
ik neem toch aan dat als je wat besteld je eerst gaat kijken wat de man heeft en maakt, en dat je dan wel de tijd neemt om even bij hem langs te gaan of zijn jullie zo naief dat je iemand op zijn mooie blauwe ogen vertrouwd.
ik ga in ieder geval altijd even bij mijn leveranciers langs om te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb en iets in blind vertrouwen doen dat ben ik door de jaren heen wel afgeleerd
dus wat is dan het probleem om er nu nog eens langs te gaan