[WN] welk zadel qua kwaliteit gelijk aan circle y h'mans paradise

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoesPleasure

welk zadel qua kwaliteit gelijk aan circle y h'mans paradise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 14:20

Ik ben (nog) in het gelukkige bezit van een circle y horseman's paradise reining showzadel.

Heb echter de pech dat dit niet op mijn huidige paard (type slank kwpn)past en dat ik over moet naar een zadel met een semi-quarter boom ipv full quarter.

Ik ben denk ik aardig verziekt qua leer en kwaliteit en
ben benieuwd welk merk er een beetje overeenkomt met mijn zadel.

Heb er al 2 Crates zadels op gehad, maar dat leer bij de fenders voelt nogal "dun" aan als ik het vergelijk met de Circle Y.

Ik heb ook begrepen dat Horseman's Paradise een Duitse westernzaak was, die de zadels speciaal bij Cirlce Y heeft laten maken,
maar dat deze failliet gegaan is.

Heb al op internet gezocht, maar volgens mij is er weinig terug te vinden over mijn zadel en deze vroegere zaak.
Geloof ook dat het aanbod in deze zadels schaars is.

Wie kan mij er meer over vertellen en wie weet welk merk er kwalitatief op lijkt?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

sablou

Re: welk zadel qua kwaliteit gelijk aan circle y h'mans para

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:00

Ik heb je een PM gezonden.
MVG Louis

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:42

Graag reacties als "Ik heb je een pb verzonden" of "Ik stuur je e-mail" achterwege laten, dat zien de ontvangers vanzelf

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:27

Romkabouter schreef:
Graag reacties als "Ik heb je een pb verzonden" of "Ik stuur je e-mail" achterwege laten, dat zien de ontvangers vanzelf

Nou....niet zo kritisch doen Rommy....wacht..ik stuur je wel even een pb-tje....