[WN] Wrangler-vraagjes van een westernleek :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Wrangler-vraagjes van een westernleek :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 14:15

Hallo allemaal,

Ik zit nu al een tijdje te zoeken maar ik kom niet echt verder. Ik ben op zoek naar een winkel waar je wrangler-spijkerbroeken kan kopen waar je ook mee kunt paardrijden. Weet iemand trouwens ook hoe dat type Wrangler heet? Het is een recht model met een rits.

En wat is beter, stretch of gewoon katoen? Stretch lijkt mij namelijk lekkerder zitten maar jullie hebben daar meer ervaring mee als ik

Vast bedankt!

Lise81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:17

Ik heb zelf een wrangler Eve gekocht, gewoon bij een goede spijkerbroeken zaak, zit stretch in...zit prima en is niet gek duur.

charita

Re: Wrangler-vraagjes van een westernleek :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:59

Wrangler Dayton...... niet zo`n hoog model (meer heupmodel) en rechte pijp...erg fijne broek

je kunt bij de link viewtopic.php?t=87846 kijken van westernwinkels en dan welke er dicht bij jou in de buurt zit.....Maar ik heb dit model ook een keer gewoon bij een spijkerbroeken winkel gekocht....

ps DinkeyGirl wat heb jij een mega mooi paard...

mienmien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:15

wrangler cowboy cut.....

elke goede spijkerbroeken zaak kan hem bestellen hoor.....

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 17:56

Wrangler 13mwz pro rodeo is een geweldige broek om mee te rijden. Zowel in dames als heren model te verkrijgen.

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 18:33

Bedankt voor de antwoorden en voor t compliment over Suev

Op de site van Wrangler had ik idd de cowboy cut slim fit strech gezien, dat leek mij wel wat. Maar hoe kom ik achter de maat als ze hem niet hebben? Vallen die maten van alle modellen gelijk?

Ik ben ook nog op zoek naar een mooi borsttuig, hoeven geen tirelantijnen aan te zitten maar wel een beetje breed. Ik ga in Mei naar Spanje, dan ga ik daar kijken voor een vaquera-voortuig maar die vind ik eigenlijk ook te smal. Er stond een hele mooie in het EA-topic maar die was volgens mij al verkocht!

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 17:58

Kan je trouwens ook lekker zitten met een wrangler in een Engels zadel?