[WN] startnummer vraagje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

startnummer vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:41

tja voor 2005 had ik 2 startnummers eentje voor mijn paard wat ik in april vorig jaar heb laten inslapen en eentje voor mijn nieuwe
netjes gemaild dat met paard a het startnummer stopgezet kon worden.
op de nieuwe rekening voor 2006 was het startnummer met mijn nieuwe paard weg en met het overleden paard liep door
ook hier heb ik achteraan gemaild (tot 2 keer toe) en geen enkele reactie ontvangen..

zelfde geld voor mijn lidmaatschap van de wran wat ik toch zeker 4 weken terug onlin heb aangevraagd, nog geen reactie maar zondag wel een wedstrijd...
iemand al startnummers 2006 binnen?
en met wie kan ik contact opnemen hierover???

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:47

Suzan: je aanmelding is wel ontvangen.
Het verzenden van acceptgiro's en pasjes e.d. kost wat tijd.
Ik heb begrepen dat één dezer dagen de acceptgiro's verstuurd worden.
Tot die tijd kun je bij de wedstrijd aangeven lid te zijn, maar nog geen pasje te hebben ontvangen. Bij vragen kun je ze verwijzen naar het WRAN bestuur. Zij kunnen bevestigen dat je je aangemeld hebt.

Met betrekking tot de startnummers moet je contact opnemen met de Federatie. Zij geven de startnummers uit en verzorgen de betaling.

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:59

dank je fijn om te wetendat de mail overgekomen is iig, misschien voor vervolg ene ontvangstmail wel handig

hebben anderen al wel hun stratnummer voor 2006? paul heeft hem nml ook nog niet

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:16