[WN] Gezocht reis maatje(s) voor vakantie Frankrijk zomer 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Induna

Gezocht reis maatje(s) voor vakantie Frankrijk zomer 2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 20:22

Hallo lieve mensen,

In de na zomer (rond september) lijkt het me leuk om minimaal 1 week maximaal 2 weken (indien mogelijk) op vakantie te gaan naar Frankrijk. Ik wil dan gaan paardrijden op de Western ranch "du Haut-Languedoc".

Zij verzorgen een arrangement van 8 dagen (misschien te verlengen..?), waarbij per dag 4 á 5 uur paard gereden wordt. Er is 1 rust dag.
"Tijdens deze week komen alle aspecten van het echte ranch-leven aan bod. Je krijgt een eigen paard waarmee je avontuurlijke dagtrails rijdt en ook met een kudde koeien werkt. Zo zijn er o.a. de onderdelen cutting & teampenning, en het drijven van een kudde koeien van het ene naar het andere weiland."
De prijs voor 1 week is: 795 Euro per persoon.. De maaltijden zijn volledig verzorgd en inclusief tafelwijn bij het driegangen diner.

Ik zoek iemand (of meer mensen mag ook natuurlijk) die het leuk lijken om dit ook te doen, samen met mij.
Leeftijd maakt niet zo heel veel uit. Wel wordt er er een leeftijd grens van 16 jaar gehanteerd op de Ranch, en een maximum gewicht van 90 kilo.

Ik ben zelf een vrolijke meid van (bijna) 26 jaar, en rij sinds kort western. Beheers wel alle gangen, maar kan nog een hoop leren!
Wil je meer weten van mij, mijn plannen en, nou ja wat je maar weten wilt!
Stuur gerust een emailtje [edit Romkabouter]prive inof graag per pb[/edit]

Tot spreeks!
Groetjes

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:28

Ooo dit lijkt me zo gaaf, maar ik denk niet dat ik zonder man en kids weg mag.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:22

Poeh, als ik het geld er voor had ging ik direct met je mee!!

@CC... wa's dat nou? Hubby kan toch zeker wel een weekje voor de kids zorgen? Moet kunnen hoor, als mama en huismoeder (en wat je verder nog bent) heb je toch zeker wel minimaal 1 weekje helemaal voor jezelf verdiend!? Zeg maar tegen hubby dat het van mij mag! Niet zeuren... mag hij ook een weekje zonder jou weg... (ja, eerlijk is eerlijk hé)

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:27

Hahaha ja Fran.... maar wat dacht je... dat mijn onvervalste cowboys mij zomaar een weekje op pad sturen om koeien te drijven enzo terwijl mijn man dat zelf ook hartstikke gaaf vind??? Hij heeft echter 1 nadeel...... die 90 kilo gaat hij echt niet redden...

Chantalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:44

Het is omdat mijn vakantie al vast staat. Anders was ik wel mee gegaam,...

cowgirl74

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:05

ik ben een paar jaar geleden naar frankrijk geweest en het is echt hartstikke gaaf daar vooral achter de koeien is erg leuk en de omgeving is zeker de moeite waard veel plezier op je vakantie

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:41

crazycactus schreef:
Hahaha ja Fran.... maar wat dacht je... dat mijn onvervalste cowboys mij zomaar een weekje op pad sturen om koeien te drijven enzo terwijl mijn man dat zelf ook hartstikke gaaf vind??? Hij heeft echter 1 nadeel...... die 90 kilo gaat hij echt niet redden...

Nou dan, probleem opgelost... zodra hubby is afgevallen mag hij... eerst jij aan de beurt.

Uriah

Re: Gezocht reis maatje(s) voor vakantie Frankrijk zomer 200

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 10:06

ik wil graag mee ,maar heb ook het geld niet! maar euh als jij betaald

ik heb een reisgids aangevraagd voor paarden vakanties kan ik daar lekker bij wegdromen ..... en ondertussen sparen!

Ropers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:36

Misschien een tip voor je om gewoon Yank te bellen.
En vragen of er die periode nog meer mensen geboekt hebben!!
Op de site van www.ranch.nl staan wel de telefoonnummers.

Je had wel met ons mee gekunt.
Maar wij gaan de eerste 2 weken van juli!!
Heb er weer ontzettend zin in, het is er altijd supergezellig!!

Groetjes Christel,

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:46

goede keuze!!

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:58

En voor iedereen voor wie dit te duur is.....

Weekendje Ranch in Friesland....koeien zie je op de heen- en terugweg voldoende maar die laten we met rust, wel bosritten (4 tot 6 uur), 's-avonds BBQ, kampvuur en drankjes, 's-morgens ontbijt en lunch in het bos...

Van vrijdag-namiddag tot zondagmiddag....

Groepjes van max. 4 personen met eigen paard...

Moet beneden de € 100 pp + inclusief je paard te regelen zijn. Zelf tent meenemen of in caravan (2pers) overnachten. Alles in overleg en na PB...

EmmaK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 16:22

lijkt mij wle heel erg leuk! ik ben 17 jaar alleen ik mijn vakantie houdt wel ergens begin september op.

Induna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 17:00

Hai allen,

Bedankt voor de reacties! (moet ik toch even melden).

Ik kan niet anders dan in september, eerder kan ik geen vrij krijgen (omdat de collega's met school gaande kinderen voorang hebben). Dus dat gaat niet lukken..

Iemand anders nog interesse?