Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rina schreef:Nee krom maar waar de laatste mag niet. dat is omdat hij taps toe loopt. heb je een knevel die recht blijft in het mondstuk mag hij weer wel.
Ik moet zeggen ik heb het artikel nog niet gelezen (effe vluchtig gezien) Ik heb ze nl net binnen, met dank aan Heleenheb ik nu een bak leesvoer waar ik even mee vooruit kan. Maar ik miste in oogopslag de Pelham. Die bij mijn weten wel is toegestaan.
cornelie schreef:Een pelham is voor zover ik weet niet toegestaan maar een kimblewick wel.
Nee das ook geen bit die ik zou gebruiken. Als je je paard niet eens van het bit af kunt rijden, dan moet je naar mijn mening ook geen hunter gaan rijden. Maar ja ik ben BLOND

Citaat:Het mag, het moet niet
rina schreef:Nee Uriah, het gaat hier over Hunter under saddle een engels onderdeel dus. en die Myler die jij bedoelt is een westernbit. Mag om die reden dus weer niet gebruikt worden.Citaat:Het mag, het moet niet
ROM hoe bedoel je?????

Uriah schreef:rina schreef:Nee Uriah, het gaat hier over Hunter under saddle een engels onderdeel dus. en die Myler die jij bedoelt is een westernbit. Mag om die reden dus weer niet gebruikt worden.
waarom staat hij in de WHW dan mega groot afgebeeld ,zelfs een plaatje waar hij afgebeeld staat bij een hunter paardje
Zou fijn worden als ze ook nog gaan verplichten met zon bit te rijden. Ik hou dan accuut op dat kan ik je wel vertellen.