[WN] Gezocht les omgeving Alkmaar (N-H)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

femie

Gezocht les omgeving Alkmaar (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 19:21

hejz,

ik ben op zoek naar iemand die mij les wil geven. ik heb alleen een probleempje, ik heb zelf geen paard tot me beschikking die western kan rijden. ik wil western leren rijden omdat ik in de zomer naar amerika ga, waar ik ook naar ranches enzo ga. ik weet dat ik niet alles een, twee, drie kan leren. en dat hoeft ook niet ik wil gewoon de beginselen leren. ik kan ook niet super veel betalen. maar daar komen we wel over uit. ik zat zelf te denken aan 1 a 2 keer in de maand maar ook dat is te bespreken.

ik rij zelf al 9 jaar, maar dat is dressuursmatig, maar ik zou ook graag western willen leren rijden. ik ben 15 jaar oud en ik ben 1,81 m lang. ik heb al een paar keer op een western paard gereden maar nooit echt les gehad.

alvast erg bedankt.

groetjes femke

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:12

Moet je even bellen naar JD Ranch in Beets, is niet zo ver van Alkmaar af en daar kun je geweldig western leren rijden!
Jos van Dijk is de eigenaresse.

Whoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 00:04

vera schreef:
Moet je even bellen naar JD Ranch in Beets, is niet zo ver van Alkmaar af en daar kun je geweldig western leren rijden!
Jos van Dijk is de eigenaresse.

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 09:28