[WN] (Komende) Westernstal in Halsteren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzorg

(Komende) Westernstal in Halsteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 10:52

Ik weet dat er hier een topic over geweest is, maar kan t via de zoek functie niet meer vinden. Ook een beetje googlen heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd.

Er zit/komt een westernstal in Halsteren (NB), ik heb er toen over ge-pb-t met een bokster (weet niet meer wie en mijn inbox heb ik pas leeghaald ) dus kan nergens meer wat terugvinden.

Wie o wie lest daar, rijdt daar, staat daar? En kan mij er meer over vertellen?

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:20

was het maar waar, ik denk dat jij in de war bent met de stal van Willem Mol, die zit/is in aanbouw in Bergen op Zoom ........... mocht ik het mis hebben dan wil ik ook weten welke stal dat is !!

Buitenzorg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 14:43

Zou heel goed kunnen hoor, dat ik in de war ben

Maar heb even gegoodled op Willem Mol en BOZ, maar kon niks vinden. Kan jij meer over die manege vertellen? BOZ is voor mij (Oud-Vossemeer) altijd nog dichterbij dan The Greup (Zuid-Beijerland) of De Eendracht (Vrouwenpolder).

loekje

Re: (Komende) Westernstal in Halsteren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 19:44

Willem Mol zit tussen BoZ een Heerle.
Precieze adres weet ik zo niet uit mijn hoofd.
PB breakthelaw even, die weet veel meer.

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 13:13

ik rijd zelf bij JP Koopman die zit nu in Oud Gastel ( www.reigershof.nl , rechts van de pagina kun je op een link klikken naar de site van JP )is ook nog dichterbij dan de Greup of Vrouwenpolder, JP geeft a.s. zaterdag een demo op een stal in Tholen, heb hem net het adres gevraagd en die geeft hij mij vanavond nog door, ik zal het hier nog even laten weten, waar en hoe laat.

Buitenzorg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 10:24

He geweldig! Wil je mij het adres ook even PB-en? Dan ga ik wel even kijken zaterdag (als het met de tijd uitkomt). Tholen ligt naast de deur!

Ben jij er zelf ook?

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 13:36

einedelijk het adres : boomdijk 4 in Tholen, om +/- 16:00 uur, en ja ik hoop er ook te zijn, misschien tot dan ??

Buitenzorg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 14:24

Thanx, ik heb vandaag Jan Pieter zelf even gebeld en kreeg idd Boomdijk door. Ik ben er zeker, waarschijnlijk met mijn vriend en vriendin (eigenaar van de haf die ik western ga rijden).
Laatste is sinds kort trouwens ook een bokster.

He, zie ineens dat je geen Whiz meer bent....Snapte het al niet, zag als laatste post Skuye staan en zag alleen de avatar van Whiz....

Maarre, je profiel is leeg, althans de fotos doen t niet, rij je morgen mee in de demo? Of heb je een Bokt petje

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:10

nee, ik rijd nie mee, ben er wel, heb geen bokt petje, haha, ben een groupie

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:12

ohh en ik was voorheen Whiz omdat er bij ons op stal een hele mooie en vooral lieve Whiz was, en nu heb ik mn eigen paardje en die heet Skuye, vandaar ............

Skuye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:09

en wat vond je van de demo ?? ( toevallig nog meer mensen geweest ? )