[WN] Reining Clinic door Ed Gosen 14 mei / midden van het land

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

francisca2

Reining Clinic door Ed Gosen 14 mei / midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 19:33

Op zondag 14 mei geeft Ed Gosen een reining clinic.

Deze clinic wordt gehouden in 2 groepen van 5 personen.
De eerste groep van half 10 tot half 1 en de tweede groep van half 2 tot half 5. De kosten voor de clinic zijn 50 euro per persoon. Graag tenminste 2 weken voor aanvang te voldoen. Je kunt je opgeven per pm en dan stuur ik je een bevestiging met het rekeningnummer. Je deelname is pas definitief als het bedrag is ontvangen.

De clinic wordt gehouden in LR Nimmerdor in Leusden (vlakbij Amersfoort) in een mooie 30 x 60 meter bak met goede bodem. Kantine aanwezig. Zie voor de routebeschrijving: www.nimmerdor-leusden.nl.

Voor verdere informatie over Ed, zie ook onze site die hoogstwaarschijnlijk dit weekend wordt gelanceerd: www.edgosen.com.

Groetjes,
Francisca

spiritoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:37

schrijf mij maar in voor die clinic

francisca2

Re: Reining Clinic door Ed Gosen 14 mei / midden van het lan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 15:51

He, leuk dat je erbij bent! Ik heb je ook een pm'tje gestuurd.

We hebben inmiddels al een aantal aanmeldingen binnen dus het loopt lekker. Enne, die website is inmiddels gelanceerd

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 21:04

Ach nee toch, bij mijn oude club, L.R.Nimmerdor de landelijke rijvereniging, dat ze dat nog eens mogen meemaken. Jammer dat het zo ver weg is nu, was dat er maar toen ik nog in Amersfoort woonde. Eindelijk ook dorpsgekken doorgedrongen bij Nimmerdor. Doe je best ed , [ ja vroeger vonden ze westernrijders dorpsgekken] sorry hoor

francisca2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 23:13

Zal ik het je nog sterker vertellen: we gaan binnenkort zelfs een demo geven tijdens de ledenvergadering Super toch!

francisca2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 21:17

Ed is net terug van bijna 2 weken Amerika en heeft weer getraind bij Ruben van Dorp en wil deze ervaringen graag met jullie delen. Er zijn nog een paar plekjes vrij

En even voor de halter en showmanship at halter mensen onder ons: op deze dag wordt in de andere bak hierover een clinic gegeven. Zie ook het andere topic op bokt of onze website.