[WN] Western cadeau voor vader ? Tips zijn zeer welkom!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liedje

Western cadeau voor vader ? Tips zijn zeer welkom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 16:33

Hoi,

In midden februari is mijn vader jarig. Sinds een tijdje is hij helemaal gek van western rijde en ik wil hem graag iets geven wat hiermee te maken heeft, omdat hij het gewoon heel erg leuk vind.
Ik zoek al heel lang westernlaarzen in maat 45/46 ( niet te duur ) Dus als je nog wat weet

Wie weet er iets leuks wat ik hem voor zijn verjaardag kan geven ? Nog aanraders qua boeken of misschien iets van een speciale clinique of speciale les ofzo omgeving bemmel ?

Alle tips zijn welkom

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Lianne

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:14

Tsjah.. Rijdt hij Western? Dan is iets van Laarzen misschien wel leuk, als je een beetje goed merk koopt, heb je ook iets wat niet zomaar "af" is (Bijv. Sendra, Continental), maar dan heb je al snel iets van rond de € 150,=.

Een clinic is ook wel leuk ja, maar dan is het in de meeste gevallen wel handig als je een eigen paard hebt.

Je kan ook een proefles o.i.d. geven (als hij nog geen Westernervaring heeft), dan kan hij kijken hoe het gaat e.d.

Succes!

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:02

Geef hem een hoed! Dr zijn wel meer mannen op leeftijd die met zo'n hoed rondlopen.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 19:25

Majo schreef:
Geef hem een hoed! Dr zijn wel meer mannen op leeftijd die met zo'n hoed rondlopen.

Whahahaa leuk idee, maar hij is helemaal ANTI hoed En dan vind ik het wel leuk om het hem als grap te geven, maar vaak zijn ze toch nog best wel prijzig

@ klaasjuhhh : Hij rijdt idd al western.. maar laarzen is iets te prijzig voor mij en mte de clinic bedoelde ik dat hij naar een clinic gaat kijken en niet dat hij zelf meedoet ofzo... ( was onduidelijk van mij ! )

Zijn er ook westernwedstrijden waar je zomaar heen kan ? Want dat zou hij geweldig vinden ( sorry ben helemaal niet thuis in de western, vind het wel heel leuk )

Jolande

Re: Western cadeau voor vader ? Tips zijn zeer welkom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:10

Misschien is een leren riem met een buckle iets voor hem? Zeker als hij ook jeansbroeken draagt!
Of als hij rookt een zippo aansteker of zo.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 06:05

Wat is een Buckle

En een zippo, is niet zo'n goed idee, want hij raakt altijd aanstekers kwijt haha
Maar toch bedankt hoor

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 06:50

een buckle is een gesp

Mss kun je hem een hele box met westerndvd's geven. Daar was mijn vader helemaal gek op toen hij in zijn westernperiode zat

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 06:51

Dat is idd wel een idee , maar waar koop je die ?
Ik zat ook al te denken aan een dagje op bezoek bij een western wijdstrjid ofzo Dat zal hij helemaal geweldig vinden ! Weet iemand waar een wanneer er wedstrijden zijn ?

Schuur_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 07:29

Bij de mediamarkt kun je veel dvd"s krijgen en bij de free record shop en dan zelf een mooie doos maken. 12 maart is het bij ons een wedstrijd maar ik denk dat dat te laat is

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 07:31

Ik pb je even

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 10:25

Of zo'n hele mooie cowboy armband? Zijn ook wel prijzig, maar dan heeft ie wel iets moois! Kun je in kleine westernwinkeltjes ook wel kopen.

10y

Re: Western cadeau voor vader ? Tips zijn zeer welkom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 11:15

Dagje westernwedstrijd in het "buitenland" eventueel. Het eerste heel grote evenement is eind februari in Bremen of daarna in Dortmund.

Een paar leuke sporen met mooie riempjes is ook wel leuk, of een riem met een buckle.

Ga anders eens in een goede westernshop kijken, daar vind je beslist een heleboel leuke ideetjes. Van boeken tot videos en ook gebruiksvoorwerpen die betaalbaar zijn. Veel succes.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 20:53

Bedankt voor de tips allemaal