[WN] Trail clinic van Nederlands Kampioen 12 februari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AAW

Trail clinic van Nederlands Kampioen 12 februari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 09:22

Op 12 februari geeft Iris van Collem een Trail Clinic bij All Around Western in Voorschoten. (nieuwe weg 5a, 2253 NA)
[b]Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij !!![/b]

De dag begint om 9.30 uur met theorie, daarna krijg je een uur les met z'n tweeen. Aan het eind van de dag is er een oefenwedstrijd Trail. We proberen rond 17.00 uur af te sluiten.
Kosten: € 45,-- per combinatie, stal voor die dag € 12,50 (beperkt beschikbaar)

Wie kent haar niet? Iris van Collem en Brennas olena kid. Samen zijn ze een combinatie die in de trail zeer goed presteren. Eigenlijk presteren ze in het All Around gewoon erg goed.. Iris geeft goede en duidelijke uitleg voor zowel de beginnende trailruiter/paard als voor de gevorderde. Wil je alleen komen kijken?? Dat kan ook!! kosten hiervan zijn €10,-- (koffie of thee inbegrepen)

Tot snel!!!
All Around Western
(Peggy en Iris)

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 12:50

You've got mail

AAW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 14:27

Je staat ingeschreven met Tjody!!!!
groetje peggy

Pintopini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:41

Jammer dat ik die dag net niet kan komen .
Trisje is zo vooruit gegaan sinds m'n laatste les van Iris.
Hopelijk kan ik de volgende keer wel (staat al in m'n agenda genoteerd, nu hopen dat er niets tussen komt).
Groetjes

AAW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 22:44

De clinic zit vol!!!!
Nu nog een verzoekje voor wat beter weer dan vandaag... (hagel, sneeuw etc.... aaaahhhhh)

Wij hebben er zin in !!!!!

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 07:04

Peg,
Krijgen we ook nog een soort van indeling wie hoe laat moet rijden, manlief wil nl ff komen filmen en/of foto's maken.
Greets Viv

AAW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 08:23

Je hebt een PM !!!!!
groetje peggy

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 11:56

Vippie schreef:
Peg,
Krijgen we ook nog een soort van indeling wie hoe laat moet rijden, manlief wil nl ff komen filmen en/of foto's maken.
Greets Viv

Dat is eigenlijk ook een vraag die ik me ook afvroeg om precies dezelfde reden. Mijn mannetje ziet het ook niet zitten er de hele dag bij te zijn.

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 10:08

kunnen ze mekaar gezelschap houden hihihii

AAW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 12:23

de ochtend is voor mensen die nog niet zo lang trail rijden en de middag is voor de wat meer gevorderden....
De exacte indeling wordt terplekke gemaakt...
tot morgen!!!!!!!
groetje Peggy

coosaskid

Re: Trail clinic van Nederlands Kampioen 12 februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:01

zondagavond 12-2 en mijn eerste clinic bij AAW zit erop.
Een hele dag trail, trail en nog eens trail.
Een echte aanrader!
De gedrevenheid van Iris en Peggy om er een leerzame maar vooral ook leuke dag van te maken is iets wat bij AAW hoog in het vaandel staat.
Door omstandigheden kon ik niet met mijn eigen paard mee doen maar bij AAW is de mogelijkheid er om een toppaard van Peggy zelf te huren.
En wat voor een paard, Mints en Pearls (Ned. Kamp. 2005) een mooie merrie die ook nog eens te koop staat. Als ik niet al een paard had dan wist ik het wel.
De perfecte instructie van Iris (ook al Ned. Kamp.) en de mega geduldige pearl bezorgde mij een leerzame en leuke dag.
Het enige minpuntje was het weer, regen, hagel en sneeuw (hoera voor de binnenbak)
Ik raad iedereen aan om ook eens een clinic bij Peggy en Iris te volgen en zo het AAW gevoel mee te maken.
Bedankt meiden!

cresentmoon

Re: Trail clinic van Nederlands Kampioen 12 februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:15

coosaskid schreef:
zondagavond 12-2 en mijn eerste clinic bij AAW zit erop.
Een hele dag trail, trail en nog eens trail.
Een echte aanrader!
De gedrevenheid van Iris en Peggy om er een leerzame maar vooral ook leuke dag van te maken is iets wat bij AAW hoog in het vaandel staat.
Door omstandigheden kon ik niet met mijn eigen paard mee doen maar bij AAW is de mogelijkheid er om een toppaard van Peggy zelf te huren.
En wat voor een paard, Mints en Pearls (Ned. Kamp. 2005) een mooie merrie die ook nog eens te koop staat. Als ik niet al een paard had dan wist ik het wel.
De perfecte instructie van Iris (ook al Ned. Kamp.) en de mega geduldige pearl bezorgde mij een leerzame en leuke dag.
Het enige minpuntje was het weer, regen, hagel en sneeuw (hoera voor de binnenbak)
Ik raad iedereen aan om ook eens een clinic bij Peggy en Iris te volgen en zo het AAW gevoel mee te maken.
Bedankt meiden!

Hier sluit ik mij helemaal bij aan

En dan na een hele drukke dag ook nog eens het geduld vinden om te helpen met het laden van mijn merrie , ongeveer 45 min in sneeuw en ijskoude wind ......... echt top!

Tot de volgende keer!

Pintopini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:24

Uiteindelijk toch alles kunnen regelen om mee te kunnen doen.

Sluit me ook aan bij coosaskid.
Zeer gezellige en leerzame dag!!!!

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:08

zo dit is nog eens leuk om te lezen ga gauw nog even op hun site kijken.

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 06:37

Ik ga helemaal met mijn clinicgenoten mee, was echt een topdagje en heb me prima vermaakt. Poownie was blij met de gezellige stal vol kletsende buurmannen en vrouwen...
Ze vond het allemaal superspannend zo weer na ruim 2 maanden op pad en dan meteen van die lastige oefeningen maar ze heeft zich keurig gedragen. Genoeg oefenstof om weer mee verder te gaan tot augustus
Op naar de pleasure clinic in maart!!!! Ik heb er zin an, eens kijken of die turboknop ook noguit kan hihihihi.
Tot dan allemaal!!!!

AAW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 09:25

bedant meiden voor de leuke reacties!!! Wij hebben het ook erg naar ons zit gehad (ondanks het slechte weer...)
Hopelijk tot de volgende clinic!!!
groetjes peggy en iris

AAW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 09:26

ik bedoel bedankt hi hi

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 09:39

Ik sluit me ook aan bij mijn mede-clinicrijders. Ik heb het super naar mijn zin gehad. Die dag vloog om, zo gezellig was het. Blue liet zich goed horen en heeft heel erg z'n best gedaan. Zo voor de eerste keer een trailparcourtje lopen was een leuke uitdaging en ik heb veel geleerd, ook van de theorieles! En de beslissing om toch maar in de binnenbak te blijven was een hele goede beslissing geweest! Wat een sneeuw zeg.

Ik heb net als Vippie nu al weer zin in 5 maart! Tot dan!