Gr. Eva
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Omdat het paard punten heeft gehaald, mag je als beginner wel starten op dat paard maar je moet toestemming vragen bij het wran-bestuur.
Blaze schreef:Als de eigenaar een Open ruiter is dan mag het niet.
Als de eigenaar niet is ingedeeld in de A*G*of B klasse bij de wran dan mag het ook niet.
Blaze schreef:Dan moet je een lease contract hebben met het exclusieve gebruiksrecht .
Ik dacht dat exclusief betekende dat je als enige mag starten met dat paard.Dat blijkt nu niet meer zo te zijn.MAAR het wil wel zeggen dat de eigenlijke eigenaar niet mag starten.(wel iemand anders en alleen in de open)
Nisan schreef:Blaze schreef:Dan moet je een lease contract hebben met het exclusieve gebruiksrecht .
Ik dacht dat exclusief betekende dat je als enige mag starten met dat paard.Dat blijkt nu niet meer zo te zijn.MAAR het wil wel zeggen dat de eigenlijke eigenaar niet mag starten.(wel iemand anders en alleen in de open)
Ok dat is een stukje duidelijker voor mij. Ik zal tegen de tijd dat ik een wedstrijd wil starten contact opnemen met de desbetreffende organisatie en dan zal ik het precies horen. Ging mij er nu om dat het dus niet onmogelijk is te starten met dit paard. Bedankt voor de reacties!