Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Krijg je stukken bos te zien waar je anders nooit komt... Citaat:.maar in een galop tijdens een buitenrit...wordt een buitengewoon speciaal ritje kan ik je uit ervaring verzekerenKrijg je stukken bos te zien waar je anders nooit komt...
JolSan schreef:Citaat:.maar in een galop tijdens een buitenrit...wordt een buitengewoon speciaal ritje kan ik je uit ervaring verzekerenKrijg je stukken bos te zien waar je anders nooit komt...
Whoa........
Kokopelli schreef:en de bitringen waren om zijn oren gaan zitten waardoor hij je niet meer verstond?![]()
Maar ik heb ook zo'n bit en die doet het nog, maar ga toch even kijken of ik niet iets van slijtage oid zie
JolSan schreef:Citaat:.maar in een galop tijdens een buitenrit...wordt een buitengewoon speciaal ritje kan ik je uit ervaring verzekerenKrijg je stukken bos te zien waar je anders nooit komt...
Niet echt fijn denk ik 
en ze ff vragen wat voor materiaal ze ervoor gebruiken en ze dan even flink wakker
slaan. Potverdorie, dit is gewoon een vorm van metaal moeheid
, als je ze ff wijs maakt wat er aan de hand is krijg je misschien wel een kist vol bitten opgestuurd
. Tja ik heb het ooit een keer meegemaakt maar dat was met een gewoon bit van Hypodrama.
. is een zo'n stukje van het bit uit de koperrol geschoten. Citaat:en ik denk dat die bij de shanks heeft vastgehouden en te hard naar elkaar heeft geknepen

Kaunos schreef:ik heb het bij een stalgenoot zien gebeuren terwijl ze aan het rijden was. Alleen was het in dit geval geen Myler, maar een Greg Darnell die al flink oud was. In dit geval was het gewoon slijtage.
Het leukste was dat ze het zelf niet echt door had, want het paard bleef keurig netjes op de neckreining reageren
cowgirl74 schreef:ik was mijn paard vandaag aan het longeren en ineens lag het bit doormidden los gegaan bij de rolletjes in het midden dit is al de tweede keer dat mij dit gebeurt met een myler bit het is een d snaffle wie heeft dit ook al gehad met een myler bit?
.Had niet willen weten wat er was gebeurd als ik buiten was geweest