[WN] wie weet hoe dat zit?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

luckyzeven

wie weet hoe dat zit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 16:25

ik weet niet precies waar ik het neer moet zetten maar
ik wil al een tijdje weten hoe ik het papier van mijn amerikaanse appaloosa op mijn naam kan laten zetten.
ze heet op papier Woldhoeves Zippora.ik weet dat ze dus bij de woldhoeve vandaan komt en heb op hun site gekeken en had gehoopt een email-adres te vinden, omdat ik ook wou weten hoelang ze bij hun geweest is maar dat vond ik niet.

maargoed ik heb ook op de site gekeken van het amerikaanse appaloosa stamboek maar daar kon ik ook alleen maar mailen maar ik krijg geen info terug.

wie weet hoe ik het wel moet doen?

10y

Re: wie weet hoe dat zit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:34

Als ze bij de Woldhoeve vandaan komt, moet de woldhoeve een transferpapier uitschrijven, daarmee kun je het paard laten registreren. Verder hetzelfde verhaal als bij Spatter. Als het paardje door diegene die het van de Woldhoeve heeft gekocht het niet op baan heeft laten registreren, moet dat ook nog gebeuren. In ieder geval hoort bij een geregistreerd paard een transfer.

10y

Re: wie weet hoe dat zit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:37

Ik heb net ergens een e-mail adres gevonden, stuur het je wel per PB

luckyzeven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 16:56

ok tanx heb je ge-pbt.

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:44

Op de achterkant van je papieren kan je vinden op wiens naam ze staat. Staat daar nog niets, dan staat ze nog op naam van de fokker, in het geval van jouw paardje dus Woldhoeve. Hier http://www.appaloosa.com/pdfs/transferform.pdf kan je een transferform vinden (downloaden) die je invult en ondertekent. Degene op wiens naam je paard staat tekent ook, en je stuurt dan dat formulier (en gegevens voor het betalen) en je originele stamboekpapier naar de ApHC op (aangetekend is handig). Zij schrijven het paard over op jouw naam en dan sturen ze het papier weer terug. Succes!

Off topic: ben je al lid van de AAHCH? zo niet, pb mij

luckyzeven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 20:00

erg bedankt voor de antwoorden.moet nu dus ff de vorige eigenaar bellen, zodat die kan tekenen.....en nee ben nog niet lid en wat is dan het adres van de aphc??

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:03