Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

iski schreef:Jezus...een cursus zo hard mogelijk aan een paardenmond rukken en zagen....en daar wil je nog voor betalen ook?
Sorry hoor, maar van een vent die door een Amerikaans Jury op het NK extra in de gaten gehouden is vanwege zijn ruwe rijstijl wil ik geen clinic.

PeterV schreef:Tot tien tellen, voor je antwoord geeft in een topic op bokt, is een manier
Zouden we allemaal moeten doen!

hinthint Adrienne schreef:@iski Dat is nog eens recht voor zijn raap en geen blad voor de mond nemen. Dacht dat dat niet voor kwam hier op bokt.![]()
iski schreef:Wanneer ik de reacties zo lees wordt het geen trainingsdag maar een trainingsgedrag-dag
charita schreef:Iski kun je mij even je tel.nummer pben...
Groetjes Charita
.Citaat:Nee ik vertel het nog niet, daar mijn actie om van deze tweedehuidsbroekdragende laklaars af te komen, een aardige AA drinkende jongen, ook zal kunnen mislukken, wat mijn reputatie zal schade, omdat ik nog niet eerder gefaald heb, daar ik jullie alleen maar de wel oplossing gerichte acties op dit gebeid heb laten weten. Dus ik vertel laten wel, hoe het met deze capbengel afloopt, wordt vervolgd
Citaat:Half Nederland zal nu wel weer vinden dat ik uit mijn nek zit te zwammen, wat natuurlijk weer voort komt, omdat er uiteindelijk een ander prijskaartje zal aanhangen.
Ik denk dat daar door coaching op dit gebeid, een onder geschoven kindje blijven zal.
Blaze schreef:Dit is met afstand de lelijkste foto die ik heb gezien van Okie(en Ilona)
Ik denk dat ik de Ve<>Ca stables als link maar verwijder van mijn site

Sonja schreef:Geen pannetje....
Is dat dier trouwens zo ontzettend overbouwd of staat hij zo banketstaaf of valt dat zo extra op met zo'n schaamlap leer op z'n rug?
Sonja schreef:Verbiedt dat kind dan om er zo'n raar lapje op te leggen!
Ik zag trouwens pas nog foto's van een westernkerel die er behoorlijk smakelijk uit zag maar ik weet niet meer hoe hij heet. Ik zal het even opzoeken. MissReining heeft daar haar jonge beest naartoe gebracht. Misschien kunnen we haar daar aan koppelen???