Oh nou, dan ben ik wel nieuwsgierig in wat voor prijsklasse jullie Dot zouden schatten... heb een paar maanden terug op het punt gestaan haar te verkopen omdat het financieel even heel erg tegen zat en op dat moment heb ik vreselijk nagedacht over wat ik in zo'n geval in hemels naam voor haar zou moeten vragen, want voor mij is ze natuurlijk onbetaalbaar.

Foto's genomen in mei 2005, op 4 jarige leeftijd, in volledig ongetrainde conditie.
Dot, officieel 'Dutch Design', is dus een Chestnut/Tovero Paintmerrie van 5 jaar (geb. 11-5-2001), OLWS-vrij. Chique merrie met elegant hoofd, slanke nek, van nature goede bespiering en veel uitstraling.
Vader: Mister Jeta Scribbles (Jetalito, Scribbles) - ROM Western Pleasure, Punten in Halter en Western Riding.
Moeder: Spring Bid Flygirl (Bid Bar, Painted Jewel, Babette) - Punt Western Pleasure
Dot is vanaf de leeftijd van 3½ maand, met succes, geshowed. Ze heeft meerdere Grand en Reserve titels op haar naam en behaalde op twee jarige leeftijd haar ROM's in zowel Open Halter als Amateur Halter.
Door het showen is ze dus ook bekend met trailer laden, longeren (hoewel ze nooit overmatig is gelongeerd op jonge leeftijd), alle vormen van toiletteren, wassen, vreemde voorwerpen enz.
Dot is op 4 jarige leeftijd 1 week onder het zadel geweest (wat érg makkelijk ging, reed er zo mee weg in alle 3 de gangen). Ze heeft van nature mooi ruim en vooral soepel gangwerk, sterk beenwerk, zet van nature haar achterhand er onder en lijkt dus een veelbelovend pleasure/hunter show-prospect.
Ze is volledig gezond, heeft geen aangeboren afwijkingen en/of gebreken en geen stalondeugden.