hoe doen jullie dat ik snap er geen hout van
(leuk zeg die smiles) kan iemand het mij uitleggen zodat jullie mijn wereld wonder
kunnen zien?groetjes Debbiedee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoe doen jullie dat ik snap er geen hout van
kunnen zien?
het blijft een klein wereldje..
[/quote]
toch altijd de belangrijke dingen.. 
Ik heb ze eigenlijk vrijwel altijd ingevlochten met rijden.. is anders erg lastig.. DunnitsMystery schreef:Nah.. gewoon vrije mensen.. lol..
Egh.. nooit opgemeten eigenlijk maar ik schat een metertje als ik vanaf haar schoft zou meten.. ze is 1.50 en die manen komen tot net boven haar knie..
Zal het voor de aardigheid eens opmeten..
Die golfjes zijn kunstmatigIk heb ze eigenlijk vrijwel altijd ingevlochten met rijden.. is anders erg lastig..
.. vind die tekening onder zijn oog trouwens wel apart, geloof niet dat ik dat eerder heb gezien.. ben benieuwd naar die nieuwe foto's [/color]
Ik zal er ook vlechten in moeten doen denk ik. Anders is er geen beginnen aan. 
was dus echt geen doen..
Jouw paardje heeft ook van die mooie lichte manen, dus daar zijn we mooi mee gemoeid 
Meer manen in je handen dan teugels
Wij hebben ook een paard op de manege met 1 meter manen, prachtig gezicht, ik wil ze ook zo lang
.. vind die tekening onder zijn oog trouwens wel apart, geloof niet dat ik dat eerder heb gezien.. ben benieuwd naar die nieuwe foto's [/color][/quote]
mijn dame op leeftijd is 1.45 of zo hahaha
mijn cheval heeft de zelfde manen als het haar van onze dochters een soort melkboerehondehaar
maar vanavond zullen jullie het wereld wonder mogen aanschouwen want dan zou ik foto's plaatsen,