[WN] Hoe ziet jullie wedstrijdoutfit eruit?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole85

Hoe ziet jullie wedstrijdoutfit eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 18:06

Gewoon uit nieuwsgierigheid :

Hoe ziet jullie wedstrijdoutfit eruit? Hebben jullie er een foto van??

En watvoor westernlaarzen/boots hebben jullie voor wedstrijden?
Ben mezelf aan het oriënteren voor leuke, mooie laarzen en vraag me af welke laarzen goed bevallen..

Ik zelf heb een bruine arabier (zie profiel), heb een bordeaux/zwart/beige pad, bordeaux zadel en dito hoofdstel. Ik rijd met een zwarte effen blouse en een simpele riem met bucket (noem je dat zo?).. Ik heb een zwarte hoed.

Ben benieuwd

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:40

ik heb een paarse blouse met versiersels en wat blingdingetjes
een zwarte broek, hoed en boots (gewoon van de bristol )
een paars met witte pad
ook op een bruine rarebier met zwarte manen

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:56

ik heb een beige/zandkleurige hoed, een zwarte blouse een donkerblauwe broek, en mijn gewoone doorsnee laarzen die ik altijd met rijden draag

MissPippin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:17

ik zwarte chaps, blouse met hele kleine blokjes, zwarte hoed, gewone laarzen, paarse pad en showhoofdstel. dit alles op een dun merrie

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:20

lorie schreef:
ik heb een beige/zandkleurige hoed, een zwarte blouse een donkerblauwe broek, en mijn gewoone doorsnee laarzen die ik altijd met rijden draag daarbij een zwarte showpad en een light oil hoofdstel en zadel.... dit heeft op mijn fjodeknol gelegen maar ga ik ook op tschee tan gebruiken die een koffievos is:D

de rest er bij getypt

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:24

ik heb een vos en veeeeeeeeeeeel pakjes meestal eeen slinky of een leuk blousje met swarofski steentjes ik heb altijd een bijpassend pad.

zoals roze en gifgroen geel,rood,blauw,oranje nou eigenlijk alle kleuren heb wel foto's maar weet niet hoe ik die hierop krijg

Chantalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 02:44

calemity_jane is altijd anders!

Hoe ik er uit zie
Afbeelding
Maar dan met een wittige blouse aan Of welke kleur dan ook

horsea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:51

Ik heb 2 setjes, een zwarte slinky met swarovski steentjes en een roomwitte slinky met een licht roze giletje. Verder heb ik nog beige chaps en een witte hoed (ben dringend opzoek naar een nieuwe ) Ik heb geen apparte showlaarzen, vind ik niet nodig.

Marith_Ov

Re: Hoe ziet jullie wedstrijdoutfit eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:14

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:35

Zie profiel

JolSan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:23

Ikke.....

Afbeelding

judith

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:10

Ik heb geloof ik 7 verschillende outfits in de vorm van een slinky en giletje en daarnaast nog 2 showblousjes en 1 halterjasje. Kan altijd wat anders aan als ik dat wil K vind het ook altijd leuk om me op een wedstrijddag om te kleden, voor de trail bijv. wat anders aan dan in de pleasure. En showmanship/ Halter weer wat anders.. Ik heb een paar Sendra laarzen en een paar aparte showlaarzen (ook sendra). Ik vind deze laarzen erg fijn!
En 'dat' op je riem is een buckle

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:17

Maakt me nieuwsgierig naar de garderobekast van de gemiddelde western-amazone.........niet zozeer naar de inhoud maar meer naar de afmetingen......

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 01:44

iski schreef:
Maakt me nieuwsgierig naar de garderobekast van de gemiddelde western-amazone.........niet zozeer naar de inhoud maar meer naar de afmetingen......

Lol.

JolSan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 15:31

Je mag best een keer komen passen hoor Iski.........

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 11:13

Zag net dat ik in mijn profiel alleen een oud showsetje en mijn hunterpakkie op de foto had

Maargoed. Stippie show ik voornamelijk in het rood (rode blouse, rode pad), en Golden Boy tegenwoordig met een lila blouse en zwarte pad. Ik heb ook nog een blauwe, witte en bordeaux-rode blouse. Die witte heb ik al verscheidene keren aangehad, die andere 2 nog niet.

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 12:27

Setjes.............een obsessie!!! Ik heb inmiddels vanalles in het kobalt- blauw met zwart/creme. Zwarte slinky, kobalt bling-bling vest en zwarte broek + hoed. Pad is kobalt, blauw en creme. Voor de halter heb ik alles in natuurlijke rustige tinten, zwarte jas met zandkleurige slinky of creme- jas met zwarte slinky, zwarte broek + hoed.
Showvesten heb ik in meerdere kleuren (gehad), nu heb ik nog een roze- zilveren hangen voor de verkoop want hij is me te groot. Ebay is mijn favoriete site om te snuffelen en te bieden.........
Voor de achtergrond info voor Iski, alles damesmaatje 38, .

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 12:57

FlyingHigh schreef:
Setjes.............een obsessie!!!

Ik win }>
gisteren weer zo'n 500 euro uitgegeven aan een simpel trainingssetje

Als western showoutfit had ik altijd de bruine/zand tinten. Dan was het mooi een geheel en viel de chaos niet zo op

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 13:12

Het is wel zo leuk om af en toe wat anders aan te doen tijdens een wedstrijd. Je ziet soms mensen die jaren met één en hetzelfde showsetje doen...saai hoor

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 13:27

iski schreef:

naar de afmetingen van de inhoud mag ik toch wel denken?

ik schat iski zo ongeveer op herenmaatje 52/54, kortere uitvoering }>

EmmaK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:35

XoNo schreef:
Het is wel zo leuk om af en toe wat anders aan te doen tijdens een wedstrijd. Je ziet soms mensen die jaren met één en hetzelfde showsetje doen...saai hoor

maar sommigen hebben daar ook geen geld voor om iedere keer een ander setje te kopen ik moet ook nog een showpad maar er groeit bij ons helaas geen geldboom...

storrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:25

En de jury ziet niet of dat hetzelfde showsetje is toch? Of je moet steeds dezelfde jury hebben.....
Ik heb nog wel een heel goed (en voordelig) adresje voor showkleding. Mensen die meer info willen kunnen me een pb sturen

Emmelske (hoi ) je moet voor een showpad eens gaan kijken op ebay. Als je er niet uitkomt wil ik je wel helpen. Hier vind je alle Mayatex kleuren voor niet te veel geld.
http://sporting-goods.listings.ebay.com ... ngItemList

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 09:33

emmelske schreef:
maar sommigen hebben daar ook geen geld voor om iedere keer een ander setje te kopen ik moet ook nog een showpad maar er groeit bij ons helaas geen geldboom...

Haha, ik blijf zoeken, maar ook ik kan die geldboom niet vinden hoor. Maargoed, ik heb makkelijk praten, ik hoef alleen een nieuwe blouse te kopen als ik een zwarte showpad gebruik. Ik heb overigens ook maar 2 showpads hoor voor mijn eigen Stip. Als je een zwarte showpad koopt, dan kun je alle kanten op met je kleding.

Yank

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:45

Leuke outfits op de foto's!

JolSan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:53

ja meer fotos dus!!! haha