Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bugsje_loveu schreef:ja die ken ik...
en bokker
manon_clint (ken ik)
en
rockemuiz (ken ik)
Bugsje_loveu schreef:ja die ken ik...
en bokker
manon_clint (ken ik)
en
rockemuiz (ken ik)
FlyingHigh schreef:Bugsje_loveu schreef:ja die ken ik...
en bokker
manon_clint (ken ik)
en
rockemuiz (ken ik)
Manon_clint?? Zit mijn kleine vriendinnetje ook op Bokt?????
Ik zit als echte eperse natuurlijk ook op Bokt. Hierden is vanuit Epe heel goed aan te rijden, 20 minuten. Mijn rijpaard staat nu in Elspeet om daar de omgeving eens lekker onveilig te maken. De rijlessen moeten we nodig weer eens op gaan pakken..............dat zal de wens van 2006 worden!!
Bugsje_loveu schreef:ja ik rij bij wissel bij WET hoe weeet jij dat...........
domme domme domme ikke
Bugsje_loveu schreef:ooooooooowww, jadomme domme domme ikke

misziloon84 schreef:allemaal mensen die ook bij WET rijden/gereden hebben. Ik namelijk ook. Is al wel weer een hele tijd geleden. <- off topic
Maar jullie zoeken iemand die jullie de basis bij kan brengen in deze omgeving. Ik ben op zoek naar iemand in deze omgeving die mijn Quarter western kan beleren/inrijden (reining). We zijn er zelf mee begonnen maar door omstandigheden mee gestopt. Weten jullie misschien iemand??
misziloon84 schreef:Maar jullie zoeken iemand die jullie de basis bij kan brengen in deze omgeving. Ik ben op zoek naar iemand in deze omgeving die mijn Quarter western kan beleren/inrijden (reining). We zijn er zelf mee begonnen maar door omstandigheden mee gestopt. Weten jullie misschien iemand??
: Ed geeft ook les op locatie. Als je bijvoorbeeld een 1 of 2 mensen bij elkaar hebt in Epe, dan is dat goed te doen en gezellig.