[WN] PC Air Ride Pad wordt plat??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Toekie

PC Air Ride Pad wordt plat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 13:51

Ik was mijn Professional's Choice Air Ride Pad gisteren eens aan het bestuderen. Het viel mij op dat hij nogal plat is geworden vergeleken met een half jaar geleden (toen ik 'm kreeg). Dusdanig plat dat ik me afvraag of hij nog wel aan alle pluspunten voldoet (o.a. shock absorbent, distributes pressure) Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het eigenlijk best schokkend. Ik wilde deze pad heel graag vanwege deze pluspunten en ik was er dan ook erg blij mee. Het ziet er nu uit alsof hij al jarenlang zeer intensief gebruikt is. Bovendien heeft mijn vader er het aanzienlijke bedrag van 225 euro voor betaald (was verjaardagscadeau). Een stalgenoot blijkt hetzelfde met zijn Air Ride Pads te hebben.

Zijn er bokkers die dit 'probleem' herkennen? Of zit ik me druk te maken om niets?

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:32

De wollen onderkant wordt inderdaad plat, zolang de bubbeltjes die erin zitten nog vol zitten, dan voldoet hij volgens mij nog aan de eisen. Ik heb de mijne pas een maand ofzo en niet zo heel intensief gereden eigenlijk. We hebben ook een wat oudere en die is inderdaad wat platter, maar werkt nog prima, dat merk ik wel aan het paard.

Shotime

Re: PC Air Ride Pad wordt plat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:14

Ik heb hem ook omgeveer een half jaar en bij mij leek hij ook platter.
Heb ook een tijd zitten twijfelen, maar volgens mij is het zoals Xono
zegt de onderkant die plat wordt.
Had hem laatst helemaal schoon geschrobt en gespoten met de hoge-
drukspuit en toen was ie na het drogen weer gewoon dik.
En aan Lorretta heb ik ook niets gemerkt met rijden dus hij zal nog wel werken

Toekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 22:33

Hmm, oké. Ik hoop dat dat het inderdaad is. Voor de zekerheid ga ik toch maar weer een paar keer met mijn neopreen pad rijden. Dan denk ik er nog eens goed over na. Thanx voor de reacties!

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 00:51

er zitten bubbeltjes in, die moeten wel vol blijven met lucht. als de bubbeltjes stuk gaan wordt de pad plat en werken de 'plus' eigenschappen dus niet meer. ik zou even kijken of het idd alleen de onderkant is of echt de bovenkant.