[WN] iemand ervaring met de blacksranch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hophop

iemand ervaring met de blacksranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 22:19

heeft er iemand ervaring met de blacksranch.
zo ja laat maar weten.

groetjes cindy

EmmaK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:34

ja ik! ik ben er in de zomervakantie 2 weken heen geweest met (ginger15) Danielle en ik ga volgend jaar 2 maanden daar stage lopen, en ik heb er een Quarter gekocht, het is daar heel leuk! aardige mensen, veel geleerd, veel paarden, prachtige omgeving! als je nog meer wilt weten stuur je maar een pb.

groetjes Emma

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 01:20

het schijnen super mensen te zijn, mijn vriendin heeft er ook een paard van blacks wonder skip een zeer lief en braaf paard, zie ook topic the roundup ranch in de as.........

VincentS

Re: iemand ervaring met de blacksranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 08:00

Twee heel fijne mensen met het 'paarden'hart op de juiste plek. Zijn er niet op uit je een paard te verkopen, maar om het juiste paard bij je te zoeken. Zeker een aanrader om er eens te gaan kijken.

Groet,
Vincent.

JoyRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 08:28

ja, ook wij hebben een paardje gekocht bij de blacks ranch, een vierjarige merrie van Cona Beau, wij zijn super blij met deze merrie. Het is zeker de moeite waard om daar eens te gaan kijken.

judith

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 21:14

Ik ben er van de zomer ook geweest. de paarden daar hebben het prima in elk geval!! Worden goed verzorgd en hebben alle ruimte in de wei enz. Ruth en Marja zijn erg aardig en als je contact met ze opneemt kunnen ze je alles vertellen, wel zo leuk natuurlijk
www.blacksranch.com

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 13:46

Het is echt een aanrader!

Ruth en Marja zijn 2 superlieve mensen, heel gastvrij en vriendelijk!

Ze hebben echt super paardjes, ik wilde er wel een aantal mee naar huis nemen. Makkelijk in de omgang en heel braaf en cool met rijden.

Ik zou er zeker is een kijkje gaan nemen! Heel veel succes!

Groetjes Danielle

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:36

Marja ken ik niet, maar Ruth wel al jaren. Jae heeft bij hem in de opfok gestaan, en dat beviel super. Gaat op een hele natuurlijke manier met paarden om (stond er 13 jaar geleden versteld van dat Cona Beau en Stringsfleet gewoon tussen de merries in de wei liepen!!).

Smoske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 17:55

Ik ken Ruth en Marja via mijn trainster en vanop de wedstrijden. Zoals al eerder gezegd werd: hele fijne mensen die met hart en ziel met de paarden bezig zijn. Hun stal is prachtig gelegen en ze hebben leuke paarden!!! Zeker de moeite om eens bij hen langs te gaan hoor!

judith

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 09:36

crazycactus schreef:
Marja ken ik niet, maar Ruth wel al jaren. Jae heeft bij hem in de opfok gestaan, en dat beviel super. Gaat op een hele natuurlijke manier met paarden om (stond er 13 jaar geleden versteld van dat Cona Beau en Stringsfleet gewoon tussen de merries in de wei liepen!!).

En nu heeft Tad lekker de kudde voor zichzelf, ik vond het een prachtig gezicht, die hengst tussen "zijn" merries en veulens in het land!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:09

ja dat hebben wij ook gezien prachtig!! later ging hij wel op stal maar heel mooi gezicht

Smoske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 10:30

Ik ben eens daargeweest toen Peps nog met de merries op het land stond, het was inderdaad prachtig om te zien zo'n grote kudde!!!!