[WN] GOED WESTERNZADEL horen op paard...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chief

GOED WESTERNZADEL horen op paard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 00:03

Ja, het lijken alsof Chief te diep gekeken hebben in vuurwaterfles...

Niet het geval.

Chief zijn wel een beetje moe. Komen net van zijn War-Pony na geweldige training op geweldige Pony. Nee. Chief vaak worden veel moeier van sommige topics op Bokkend Internet. Vooral het ontrafelen van vraag "wat bedoelen bleekscheet nu eigenlijk met zijn topic?", maken Chief vaak veel moeier dan War-Pony proberen snel te laten spinnen.

Om nog wat computeropslag op te vreten met slimme topic, hier de stelling van Chief:

-- GOED WESTERNZADEL horen op paard --

Hierop graag reacties van jullie bleekscheten.

MAAR wel de navolgende restricties:
- Alleen mogen reageren op woorden GOED en WESTERNZADEL
(m.a.w. wanneer zijn westernzadel goed genoeg om zichzelf westernzadel te mogen noemen)
- Alleen mogen reageren als er spraken is van:
== jij hebben een goed westernzadel
== Jij hebben een bar slecht westernzadel hebt, maar je daar van zijn bewust
- Niet mogen noemen merk zadel of naam zadelmaker
- Niet mogen noemen naam van zadelverkoper
- Vertellen ook niet hoe blits zijn jouw auto, of hoe mooi vriendin . Ook niet dat je hebben een PRE, Paint of Haflinger
- Alleen mogen reageren uit naam van andere bleekscheet. Je moeten dus schrijven uit naam van zus, ruitervriend(in), buurvrouw (die niet op Bokt komt) of wijkagent . Net zoals Chief schrijven uit naam van "Alter-ego-Chief" _/-o_ .
- Niet brabbelen over die super stal waar je rijden (er is maar 1 superstal en die is naast de Tipi van Chief) .
- Als je plaatsen foto, plaats dan niet foto van je eigen zadel, maar die van onbekend paard uit polder, waarop een zadel ligt dat "ongeveer" lijkt op zadel van je buurman (tip: je kunnen via Google jatten foto van andere combinaties)
- Wel zorgen dat foto's zijn wazig, of onder/overbelicht, want anders sommigen t o c h kunnen geven mening over de vel karton van jouw "vriend" en jij dat natuurlijk niet willen (voor vriend). Tenzij zijn goed zadel, maar ja dan zou je wijkagent niet hebben gevraagd voor geven reactie.

Eens kijken waar topic van Chief heen gaat (Mody, niet oplsuiten topic!!!). En als je niet snappen waarom het hier om gaan, niet erg; geven dan als reactie korte kreet, zoals SH-T , NONSENS , STOMME INDIAAN , LEUK, ONZIN, SLAAPVERWEKKEND , etc.
Chief hebben soms hetzelfde met andere topics.

Maar wel reageren.

CHIEF

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 01:44

Chief, you're the best!
Helemaal met Chief eens, af en toe lijkt het wel of we helemaal niks meer mogen bespreken hier... hoe kun je nu zadels bespreken als je de naam van de maker niet mag noemen...
Nou ja... ik kruip bij Chief in de tipi voor nog een glaasje vuurwater, heb er al twee op dus daar zal het wel aan liggen.

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 07:59

Ugh! _/-o_

Ik reageer namens mijn vriend die niet op Bokt komt Op ons ene paard ligt een goed passend westernzadel van een gerenommeerd merk, aangemeten door een goede verkoper. Belangrijkste was pasvorm op paard, uiterlijk en comfort ruiter waren niet belangrijk, maar ook daar zijn we dik tevreden mee.

Op ons andere paard komt een aangemeten zadel van een niet nader te noemen zadelmaker Maar in de tussentijd rijden we met een boomloos western zadel van een ander gerenommeerd merk.

Zoiets Chief? Foto's heb k niet

=^.,.^=

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 08:25

Francis schreef:
Chief, you're the best!
Helemaal met Chief eens, af en toe lijkt het wel of we helemaal niks meer mogen bespreken hier... hoe kun je nu zadels bespreken als je de naam van de maker niet mag noemen...
Nou ja... ik kruip bij Chief in de tipi voor nog een glaasje vuurwater, heb er al twee op dus daar zal het wel aan liggen.

nou volgens mij mag dat wel. Ervaringen uit eerste hand mogen wel worden gedeeld. Wat niet mag is op vraag van een topicstarter naar een MAATZADEL een uitgebreid antwoord geven dat vooral roept dat westernwinkel X (zonder maatzadels) met zadels aan huis komt. Dat is namelijk geen antwoord op de vraag én tegen de boktregels. Daarom is het betreffende topic na drie pagina's, waarvan 2 pagina's met dergelijke verwijzingen op slot gegaan. Het ging allang niet meer over de vraag.

Het feit dat chief's stukje hier nog staat, ondanks dat dit een al jaren bestaand schaduwaccount is, zegt mijns inziens al dat het niet zo is dat regels maar zonder pardon worden toegepast.

Het is wel een leuk stukje tekst Chief

Mortischa

Re: GOED WESTERNZADEL horen op paard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 08:29

How Chief..
uch..
Ik namens vriendin spreek..
Zij boomloos westernzadel hebben van ?
Past goed,niet paint hebben..
Duidelijk zo?

Ik ook in tipi komen als mag..
Uch..

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 08:55

Afbeelding
Dit slechts voorbeeld zijn, uiteraard.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:23

Heerlijk verhaal weer.....wanneer schrijft Chief weer eens een stukje vuurwater

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:28

TOP! Helemaal eens met Chief uiteraard!

Anya, ik begrijp het probleem uit dat topic, maar tegenwoordig komt er niet eerst een waarschuwing oid, maar is gewoon gelijk de boel op slot.
Hoe moeten we elkaar nou helpen wanneer het gaat om passende zadels? Want juist dit is een groot probleem, helemaal bij beginnende WN ruiters.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:35

Voor dit soort dingen hoeft volgens mij geen waarschuwing meer te komen. Het is niet zo dat dit nieuw beleid is of zo. Ieder fatsoenlijk antwoord over passen van zadels, zadelmerken e.d. blijft staan. Ook vragen als: hoe moet een singel vastgemaakt. Maar mensen zitten al lang genoeg op bokt om te weten dat:

"Ik zou eens naar x gaan, want die komt aan huis", of "ik zou eens naar y gaan want die heeft veel zadels" gewoon niet mogen. En al zeker niet als antwoord op een topic met een vraag om maatzadels. Ik wil het topic met alle plezier weer openzetten, maar dan zouden alle "ik koop bij winkel x-posts die niets met maatzadels te maken hebben naar de mesthoop moeten. Het nadeel is dat er op dit moment niet gesplitst kan worden op bokt. Ik zou ze dus alleen kunnen verwijderen.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:39

uch, chief, hebben een probleem ik, geen buur, vriendin of andere bleekscheet in de buurt hebben die cowboy speelt of zitten op bokt!

leuk horen van jou

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:45

Maar waarom mag dat niet Anya? Wie heeft dat eigenlijk bepaald? Is dat eigenlijk alleen op WN zo? De discussies worden zo idd wel erg vaag omdat iedereen om de hete brij heen moet draaien.

Het is eigenlijk al niet anders dan op radio en tv. Ik mag niet zeggen: "ik heb een zadel gekocht bij Arthur". Maar ik mag wel zeggen: "ik heb een zadel gekocht bij de grootste westernwinkel in het zuiden des lands". Alle insiders weten dan al lang wie ik bedoel. Wordt WN dan niet heel erg een "in thang"?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:49

Hahahaha super Chief!!!

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:50

Je mag wel een merk noemen op de radio of TV maar dan moet je er meteen drie tegelijk roepen
Dat hoor je dus ook vaak als iemand die niet op de hoogte is van die regel en bv. geinterviewd wordt. Dan roept de interviewer mreteen nog 2 of 3 merken er achteraan....dan mag het nl. weer wel.
It's a strange world!

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:51

Je mag heel goed zeggen: ik heb mijn zadel gekocht bij Arthur. Als dat zo is, je ook nog iets anders te melden hebt dan het slechts noemen van de naam en het ondersteunend is aan het topic. Wel heel typerend voor WN (klein wereldje) is dat sommige accounts rechtstreeks verwijzen naar toevallige goede vrienden/vriendinnen van... en als je die betreffende posts bekijkt er alleen posts zijn die specifiek gaan over winkel x. Dan wordt het behoorlijk commercieel en heet het sluikreclame.

En ergens moet je een grens leggen. Het topic ging over MAATZADELS: staat in de titel. Dan krijg je vervolgens tig verwijzingen naar stores die niets met maatzadels van doen hebben, met de url van de webwinkel erbij. Dan dient het het onderwerp niet en is het sluikreclame.

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:53

Topics over waarom een ander topic op slot staan, zijn niet toegestaan.
Hoe humoristisch je het ook wil brengen.
De regels zijn niet voor niets gemaakt. Er is inmiddels al duidelijk aangegeven waarom het topic is gesloten.
Ik sluit dit topic dan ook.