Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat dacht ik ook toen ik net begon, en daar plukte ik later de vruchten van... not.....
en zorg dat je paardje goed gaat lopen. Stops leer je niet in een snelcursus, dat kost bloed, zweet, tranen, tijd, geld en.... aanleg.
als je nu zou vertellen wat jou ervaring is en waarom het mis is gegaan heeft boogie er misschien iets aan,maar probeer niet te doen alsof je het weet ik ben Blaze niet jij
Blaze schreef:dat doe ik wel dat is mijn devils given right }> .

Blaze schreef:maar ga niet verkondigen dat zij het fout doet,dat doe ik wel dat is mijn devils given right }> .
Hoe moest het ook al weer..... Eerst keihard trainen, dan op NK, dan keihard op je bek gaan, en dan je paard verkopen }> Verdorie was ik het weer vergeten.... ik zal proberen nog beter m'n best te doen, toch maar weer eens beter op die constructieve bijdragen van je letten 
Vippie schreef:VERWIJDERD door Modderater

met iets wat toch noooit zal veranderen op dit Forum.

Vervolgens een goede manege opzoeken om de basis er goed in te krijgen. Zoals je zegt, je hebt zelf nooit western gereden, maar kent wel de theorie. Ik kan je vertellen dat de theorie en praktijk 2 totaal verschillende dingen zijn. Vaak pakken bepaalde hulpen heel anders uit, en dan? Voor dat soort dingen heb je dus een instructeur nodig.
). Sonja schreef:
Je hebt zoals gewoonlijk weer eens helemaal gelijk BlazeHoe moest het ook al weer..... Eerst keihard trainen, dan op NK, dan keihard op je bek gaan, en dan je paard verkopen }> Verdorie was ik het weer vergeten.... ik zal proberen nog beter m'n best te doen, toch maar weer eens beter op die constructieve bijdragen van je letten
.
(neeee niet het rijden )
( ja ook ik was in Lisse)