Ik heb een reaktie gekregen op een site van Wouter uit Bergen maar ik kan hem helaas niet mailen omdat ik geen adres heb. De reden dat ik het hier maar probeer, is omdat hij drie paarden heeft waarvan zijn hengst afgelopen jaar in Deurne is geweest, op het europese NRHA affiliate Kampioenschap. Zijn hengst is vierde geworden in de limited open en was als beste ned. geplaatst.Ik had al gekeken op de site maar daar werd ik niet veel wijzer van.Wouter had wel geschreven dat die hengst uitgebracht was door een bekende westernruiter, dus misschien dat dat Dennis Roemer is geweest. Verder weet ik van Wouter dat hij 44 is, dus drie Quaters heeft, een hengst en een merrie met veulen en dat hij een dochter heeft. Ik zou graag met hem in contact willen komen dus vandaar dat ik de stoute schoenen maar heb aangetrokken en jullie hulp inschakel in de hoop dat jullie me kunnen helpen. Misschien dat iemand zijn e-mail adres heeft?
Volgens mij weet Jos wel welke Wouter je bedoelt... Ik weet ook welke Wouter je bedoelt, maar ik ken hem verder niet, dus heb ook geen email oid van hem...